Murthul, ik ben vanuit werk in het verleden bekend met het fenomeen jobcoach, (cliënten die binnen hun dagbesteding/werk begeleiding kregen van) dat is dus iets waar ik niets aan ga hebben, ik heb geen problemen met communiceren , het begrijpen en leren van taken, organiseren, uitvoeren, kan prima communiceren waar ik tegen aan loop en hoe dat eventueel opgelost kan worden , solliciteren ook voldoende ervaring mee en meermaals ook aangenomen op verschillende werkplekken, voor en na dat ik afgekeurd ben geraakt.
vrees dat voor mij een jobcoach juist averechts gaat werken.
ik heb gewoon eerder hulp nodig met oriënteren in wat er bij me past en wat haalbaar is en hoe ik daar kom, dus vermoed dat ik toch eens contact op ga nemen met een arbeidsdeskundige , maar ik vermoed dat ze me hiervoor weer door naar werk.nl sturen via wajongwerkt, waar ik dus online niets nuttigs kan vinden, ja, een online beroepentest die plat ligt... en voorheen ook al eens contact mee heb opgenomen en verder ook niets wijzer werd.
Af en toe vraag ik me zelfs af wie er in vredesnaam aan de andere kant van de lijn zitten