Ik ben op zoek naar een vereniging en dan het liefst natuurlijk een stalling.
Ik dacht, waarom probeer ik het dan niet op bokt?

Dit is voor een aankomend project waar we snel mee aan de gang gaan (volgende week)
De opdracht is (samengevat):
- Ga op zoek naar een vereniging (waar je lid van kan worden) die bereid is om mee te werken aan: een interview, foto's maken, feedback geven en een presentatie ter plaatse (Al snap ik niet wat ze daar nou mee bedoelen)
- Interview bestaat uit 15 vragen.
- Maak foto's van de vereniging en de communicatie middelen die gebruikt worden.
- Ik moet een blog bij houden.
- Ik moet de achtergrond/korte geschiedenis, het soort vereniging beschrijven.
- Ik moet beschrijven hoe de vereniging communiceert met de leden.
- Ik moet de huisstijl en het logo onderzoeken.
- Ik moet weten wat de vereniging zou willen veranderen of aanpassen aan de communicatie.
Ik snap dat dit kwa afstand best moeilijk zou kunnen zijn wat betreft het langskomen

Maar ik denk dat als het echt een leuke vereniging is dat we er wel uit komen wat betreft de foto's die gemaakt moeten worden (Als het in Limburg is kan ik moeilijk even langs komen
Dus die zouden dan door de ander gemaakt moeten worden), interview kan wel via facebook oid. Ik woon zelf vlakbij Haarlem (Noord holland) en heb geen rijbewijs

Hopelijk kunnen mensen me hier helpen, ik heb zelf nog wel wat verenigingen achter de hand hier in de buurt, maar toch een soort van oproepje

Groetjes,
Sylvana.
Edit; Krijg net te horen dat er ook een site aanwezig moet zijn, en als mensen eventueel een nieuw logo wil of een nieuw design willen dat ik dat kan bieden

Ik zit pas in mijn eerste jaar Interactief vormgever dus daar moet niet teveel van verwacht worden en het hoeft ook niet gebruikt te worden
, maar het mag wel.