Ik zit al een tijdje in twijfel en ben erg benieuwd naar jullie mening.
Ik ben in juni afgestudeerd als Paraveterinair. Ik ben sinds 1 juli in dienst bij een dierenspeciaalzaak, Hierbij de keuze omdat ik de druk in de praktijk niet helemaal kon hendelen. Bij deze winkel kreeg ik de kans om mijn eigen consult op te zetten en zo toch "mijn ding te doen" Niet alle mooie beloftes zijn waar geworden waardoor ik het merendeel in de winkel staat. En of ik het zo naar mijn zin heb.. ik weet het niet.
Ik zit al 12 jaar in de paarden, Paarden gereden, zadelmak gemaakt, op stallen gewerkt, als groom enz, (tijdens mijn studie) En heb zelfs de opleiding tot Sportmasseur gedaan en afgerond. Ik vond het allemaal erg leuk!
Nu twijfel ik ontzettend erg of ik niet terug de paarden in moet gaan.. het blijft trekken. Ik weet dat het salaris niet veel is maar dat heb ik nu ook niet..
Wat zeggen jullie? Of hebben jullie nog andere ideeën?
Misschien kan je het er een tijdje naast doen en dan kijken wat je leuker vindt? Ik zou in de huidige maatschappij niet mijn schepen achter me willen verbranden, want zo makkelijk kom je niet aan een baan tegenwoordig.
Is die opleiding sportmasseur voor paarden? Kun je niet proberen om voor jezelf te beginnen daarmee en dat rustig aan opzetten, en als dat goed gaat lopen stoppen bij de dierenspeciaalzaak?
Ben je al eens in gesprek gegaan met je baas over die beloftes die gedaan zijn toen je werd aangenomen en waar nu nog weinig tot niets mee gedaan is? Als je iets wilt bereiken zal je ook zelf actie moeten ondernemen!
Dat het ik inderdaat gedaan! De ene baas gunt me alles en de andere baas houd t liever gemakkelijk! Dat is het rotte,, meerdere kapiteinen op 1 schip
Dorus
Geplaatst: 07-10-13 18:40
laziezo schreef:
Dat het ik inderdaad gedaan! De ene baas gunt me alles en de andere baas houd t liever gemakkelijk! Dat is het rotte,, meerdere kapiteinen op 1 schip
Dan roep ze eens allebei samen om de tafel. Wees duidelijk dat dit niet de voorwaarden zijn waaronder jij de baan hebt geaccepteerd, dat je die opleiding niet hebt gedaan om in de winkel te staan en dat je graag ziet dat er iets wordt gedaan met de gemaakte beloften.