[ENQ]Enquete

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stefanvol

[ENQ]Enquete

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 12:47

Beste lezer, wij zijn 4 studenten van de Johan Cruijff University in Amsterdam. Wij doen momenteel onderzoek naar de populariteit van tijdschriften voor onze opdrachtgever Sanoma, onder andere bekend van de Donald Duck en de Linda. Wij zouden het waarderen als jullie de tijd nemen om onze enquete in te vullen.

De resultaten van het onderzoek kunnen gaan helpen om de website van de hoefslag te verbeteren!

Via de onderstaande link kunt u de enquete invullen!

http://www.thesistools.com/web/?id=368103

Rintah

Re: Enquete

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:02

ik heb hem voor jullie ingevuld. over het algemeen een duidelijke enquête, maar vraag 19 zal geen goed beeld geven. tussen nooit of 1x per week lezen zit een zeer groot verschil, kijk bijvoorbeeld naar maandbladen, die lees je niet elke week.
ik heb hier dan ook nooit als antwoordt gegeven omdat dat beter in de richting kwam als 1x per week. voeg hier de opties maandelijks en enkele keren per jaar aan toe en je zal een veel realistischer beeld verkrijgen.

Revanches

Re: [ENQ]Enquete

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:03

TAO-->STW

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:17

De enquête is duidelijk maar de vragen vind ik niet overal goed te beantwoorden. Ik heb geen abonnement en koop het niet los maar leen het van de bibliotheek, nummer 20 kan ik daarom niet beantwoorden maar moet wel. Daarnaast lees ik niet wekelijks een tijdschrift maar ook niet nooit.
Ik kom ook nooit op de website van de Hoefslag en weet ook niet wat er ontbreekt, vraag moet echter wel beantwoord worden. Ik zou het dan anders formuleren, bv; vind je dat er iets op de website ontbreekt? Ja/Nee/Geen mening
Bij vraag 24 zou de optie; niet nog toegevoegd kunnen worden. Vraag 25 hoef je niet te beantwoorden maar vraag 26 wel terwijl ik bij 24 aan gaf dat ik niet op Social Media zit en bij vraag 28 is een optie; niet handig.

Murthul

Re: [ENQ]Enquete

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:00

Idd, ik kén het blad hoefslag misschien wel, maar ik heb geen flauw idee wat er goed of slecht aan is..