Door gezondheidsproblemen is een gewone studie of werken voor mij helaas niet mogelijk, maar ik vind het wel leuk om (binnen mijn mogelijkheden) aan het leren te blijven
Ik zoek dus een cursus die past bij wat ik kan. Dat betekent dat de cursus NIET in de avonduren mag plaatsvinden, en één praktijkdag in de maand is (naast wat theorie thuis lezen) echt wel maximaal. Reistijd vanaf Arnhem/Nijmegen mag niet meer dan een uur zijn met OV. De cursus mag qua theorie best HBO/WO niveau zijn, graag zelfs, ik heb mijn VWO met goede cijfers afgesloten en zoek wel wat mentale uitdaging
Een cursus in de paarden lijkt me leuk, omdat ik daar ook echt wat mee kan, al is het maar alleen met mijn eigen pony. Een HBO-module via bijvoorbeeld NTI is leuk voor de mentale uitdaging, maar ga ik daarna waarschijnlijk nooit kunnen gebruiken. Welke richting in de paarden maakt me niet zoveel uit, maar iets waar ook praktijk bij zit lijkt me het leukst, ik kwam sportmassage en TTouch al tegen, maar ook bekappen, EHBO, osteopathie etc lijkt me boeiend
Ik kwam op de site van het cursuscentrum dierverzorging in Barneveld al een aantal opleidingen tegen (mail voor meer info is naar ze onderweg
), maar er zijn vast meer cursussen en opleidingen die ik nog niet ken. Tips daarover zijn zeer welkom! Net als ervaringen van mensen die al een cursus gedaan hebben.