Heb jij een eigen paard? Staat jouw paard op een pension of manege? Rijd jij op een manege? Zou jij dan onze enquête in willen vullen? Wij horen namelijk graag wat jullie wensen zijn met betrekking tot stalling / verzorging etc. Deze enquête maakt onderdeel uit van onze afstudeerstage aan HAS Hogeschool. De resultaten worden (anoniem) verwerkt in de Ondernemersmonitor 2014. Je vindt de enquête hier: http://www.thesistools.com/web/?id=365929
Ik heb hem ingevuld, als pensionklant Heb momenteel geen eigen paard, maar ben op zoek naar een en heb de stalling al uitgezocht, dus kon alles zo invullen.
Bedankt allemaal! We hebben al meer dan 100 ingevulde enquêtes, super!
ukie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 12:46
Als vervolg op deze enquête willen we je vragen onderstaand vragenlijstje te mailen naar: na.vvelthoven@student.has.nl
Beste Bokt-lid,
Begin september hebben wij een klanttevredenheidsenquête afgenomen. Het doel van de enquête was om per doelgroep - manegeklant, pensionklant of paardenhouder - de beweegredenen om voor een bepaald bedrijf te kiezen, te achterhalen en zo voor de ondernemer duidelijker in beeld te brengen wat de wensen van de klant zijn.
Op dit moment zijn we druk bezig met de verwerking van de resultaten van het onderzoek. Om bepaalde onderwerpen beter in beeld te krijgen en om binnen sommige thema’s een verdiepingslag aan te kunnen brengen zouden wij een consumentenpanel willen starten. Een bijeenkomst waarbij alle doelgroepen uitgebreider naar hun mening zal worden gevraagd.
Wanneer het je leuk lijkt om deel te nemen aan dit consumentenpanel, willen we je vragen onderstaand vragenlijstje in te vullen (hetgeen wat voor jou van toepassing is). Word je uitgekozen krijg je van ons bericht om op 19 december van 15.30 – 17.30 uur naar Academy Bartels te komen om daar met het consumentenpanel te discussiëren en enkele vragen te beantwoorden. Tevens zal er een rondleiding worden gegeven!
Bij voorbaat dank, Susanne Spreksel Noortje van Velthoven __________________________________________________________________________________
Naam Provincie Emailadres Telefoonnummer
Wat voor type klant bent u? o Ik ben manegeklant en ik heb zelf geen paard. o Ik heb een eigen paard. Dit paard staat op een pensionstal. o Ik heb een eigen paard. Dit paard staat thuis.
Voor pensionklanten Hoeveel paarden heeft u op een pensionstalling gestald? Hoelang heeft u uw paard(en) op een pensionstalling gestald? Heeft u recentelijk uw paard verhuisd, waarbij deze eerst aan huis gestald was en vervolgens op een pensionstal? Ja/Nee
Voor paardeneigenaar met paard aan huis Hoeveel paarden heeft u aan huis? Hoe lang heeft u uw paard(en) al aan huis staan? Heeft u recentelijk uw paard verhuisd, waarbij deze eerst op een pensionstal stond en vervolgens aan huis? Ja/Nee