Goed idee of geen goed idee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

willemieke

Goed idee of geen goed idee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-13 14:42

Al jaren speel ik met het idee dat ik wat meer met 'evenementen' organisatie wil gaan doen.

Ik werk al jaren (15) in de paarden en heb regelmatig cursussen, kampen en clinics georganiseerd. Dit heb ik altijd met veel plezier gedaan. Zelf ga ik ook graag naar een goede clinic, cursus of evenement.

Nu woon ik zelf in midden Nederland, op de Veluwe, en valt het me tegen wat hierin de buurt te doen is op een beetje niveau. In het zuiden heb je Deurne en het HCE waar hele leuke dingen georganiseerd worden en hier hebben wij de KNHS. Maar juist die laatste vind ik erg eentonig worden, het is meestal Gert van den Hof en Lammert Haanstra. Niet dat daar wat mis mee is, dat bedoel ik niet. Maar ik zou best wel eens wat meer variatie willen en meer interactie, zelf ook mee kunnen doen bijvoorbeeld.

Nu speel ik met het idee in mijn hoofd om hier in de buurt cursussen en clinics te gaan organiseren.
De doelgroep daarvoor is de recreatieruiter en basissporter. De activiteiten moeten interactief, laagdrempel en normaal geprijsd zijn. en op regelmatige basis
Hiervoor heb ik al 2 goede locaties in gedachten die zeer gepast zijn.

Bij thema's denk ik zelf bijvoorbeeld aan;
Wedstrijd training, proefje met echte jury, veel interactie.
Valtraining
Massage cursuss
De 'standaard' clinics, rijden bij bekendere ruiter
Ruiterfit
Fotografie van paarden
Horsedating
Zadel en fit check ruiter en paard
enzovoorts.

Denken jullie dat hier animo voor is? Of is iedereen clinic moe en verkerende in crisis... :P