( ik weet niet of het hier goed staat)
Ik heb een klein probleempje.
Ik en mijn vriendin (laten we haar F noemen) fietsen altijd samen naar school. We zitten nu in de zelfde klas en in de 2e. We moeten best ver fietsen, zo'n 14 km. Er zitten niet veel kinderen uit onze streek op die school, (omdat het zover fietsen is en het is gewoon een klein dorp.) maar nu heel toevallig zit er een meisje (laten we haar T noemen)in dezelfde klas die ook uit deze streek komt! Super leuk dachten wij! Dus we fietsen nu al een week met zijn 3e naar school. Als we aan het fietsen zijn doet T super aardig en F en ik kletsen dan ook heel de tijd. Maar zodra we op school bij de fietsen rekken aankomen, en ze ziet haar andere vriendinnen, doet ze alsof wij er niet meer zijn... Ze zegt in de klas niks tegen ons, komt niet naast ons zitten, etc. Maar in het laatste les uur komt ze naar ons toe en vraagt ze of ze mee kan fietsen! Dit vind ik zelf een beetje raar, maarja. En het ergste is, als we bv om 16:00 uit zijn, zijn Fen ik rond 16:10 bij de fietsen, dus wij wachten, wachten, wachten en dan komt ze pas om 16:30 naar de fietsen! (En dan nog het idee dat we nog een uur moeten fietsen en huiswerk maken
) ik weet zelf niet zo goed wat ik hier mee moet... Iemand tips?