HBO rechten Inholland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mars_loves

HBO rechten Inholland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 21:11

Hee,

dus ik zal gelijk met de deur in huis vallen.. Over een kleine week begint school weer (voor mij teminste) en ik heb maar besloten om hbo rechten te gaan doen op inholland in Rotterdam.
Nu vroeg ik me af of er nog meer mensen van bokt hier de opleiding gaan beginnen of doen..?
Heeft iemand er zin in? Of wat vind je van de opleiding, als je er al mee bezig bent?

Maandag en dinsdag zijn de introdagen, en om eerlijk te zijn ben ik er niet echt enthousiast over :') Maar ik was wel nieuwschierig..

Falderal

Re: HBO rechten Inholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 12:01

Ik ga ook HBO rechten doen (internationaal recht, in het engels) maar dan op de Haagse Hogeschool!
Ik ben al even niet meer naar school geweest, ben wezen backpacken, dus kijk er na al die vrijheid niet naar uit om weer in de schoolbanken te moeten. Ook omdat ik nu al aardig wat ouder ben dan de rest (21).
Maar dat komt vast wel goed, zul je zien dat het onwijs leuk wordt! Heb jij je boekenlijst etc al allemaal binnen gehad?

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:17

Ik ga ook rechten doen maar dan op de Hanze in Groningen. Vandaag een kennismakingsgesprek gehad met de SLB'er en volgende week echt introductieweek.
Heb er ergens wel zin in, nieuwe start etc maar ik zie wel wat tegen de introductie op.

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:14

Ik ga waarschijnlijk volgend jaar Hbo law (haagse hoge school) doen.
@Rosalie__ Ben benieuwd hoe het jou bevalt, ik zit een beetje in dezelfde situatie. Tegen de tijd dat ik ga beginnen ben ik al 3 jaar in Engeland geweest zonder ook maar een boek aan te raken!