Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mandy92 schreef:Ja. Alleen heb je het 'gezeur' van het onderhandelen van prijs en uitwisselen van adressen niet. Koper klikt gewoon op jou boek en koopt het, jij moet dan accepteren en krijg je ene pakbon. Die print je uit, vaak bewaar je er 1 zelf en de andere stuur je mee met het boek. Na een 3 weken krijg je van bol.com je boekgeld uitbetaald (Dat is 1 nadeel, je krijgt wat later je geld). Maar omdat het allemaal wat makkelijker is qua verkopen, vind ik dat later geld krijgen geen probleem.

Ik vind het zelf ook prettig om via hier boeken te verkopen, het duurt idd wat langer voor je je geld krijgt en dat is wel iets minder dan wanneer ik het via marktplaats zou verkopen ivm het bedrag dat ze zelf verdienen, maar het feit dat je geen gezeur van mensen hebt over de prijs en wel/niet kopen is echt wel fijn! 
Ik had 4 boeken aangeschaft via bol.com (2de hands) waarvan eentje vlak na aankoop geannuleerd werd. Nu geeft het mailtje aan dat ik het geld terug krijg zodra ik alle andere boeken binnen heb, maar gezien hun niet kunnen zien wanneer ik alles binnen krijg o.i.d .. Hoe lang kan ik op m'n geld wachten? Iemand zo'n situatie gehad?