Op zich was het leuk, maar met dit weer echt onhoudbaar: werken in een kas.
In de zomer steeg de temperatuur rustig richting de 38/40 graden, om vervolgens naar de koelcel te moeten lopen en een klap in je gezicht te krijgen van de kou (net een graad boven nul). De dagen waren ook erg lang: om 6 uur beginnen tot 5 uur 's avonds, en dan van 7 uur 's avonds tot 9 uur 's avonds. Zes dagen per week. Heb het trouwens wel jaren volgehouden als weekeinde en vakantiebaantje!
Toch was de groep wel gezellig, maar door het werk werd je volledig uitgeput. Sindsdien heb ik nooit meer kunnen uitslapen, ben altijd vroeg wakker
Gelukkig nooit echt vervelende bazen (wel die je als een nummer zagen helaas) of iets dergelijks gehad, maar ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Maar onze werkruimte heeft dan ook airco en we zitten niet in de kas zelf (kan ook niet want dat houd je niet vol). De werktijden komen me bekend voor, iedere dag van 7 tot 6 werken
(maar niet op zaterdag, vind het wel best met hun).
en legde dan uit hoe je wel de tubes tandpasta netjes neer moest leggen. Had ook wel 10 minuten koffiepauze en 15 minuten lunchpauze. Tegen de tijd dat je ein-de-lijk bij de kantine was, was de pauze al weer om
sinds 4 maanden 
Na gesprek met de eigenaar bleek ik idd de nieuwe schoonmaakster. De functie hadden ze opgepimpt, omdat ze geen schoonmaakpersoneel konden krijgen