Wie studeert er of gaat nog studeren in Nijmegen?
Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen/tips voor kamers of leuke dingen te doen in de stad etc.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ga nu naar het 3e jaar Geneeskunde. Als je toch al weet dat je op kamers wilt, zou ik gewoon direct gaan zoeken. Het kan namelijk best een paar keer hospiteren kosten voor je iets hebt, je moet daar een beetje geluk mee hebben!
Ik begin in september in het tweede jaar psychologie aan de RU. Ben je al bekend in Nijmegen? Nijmegen is inderdaad vrij prijzig in haar studentenkamers, om die reden woon ik ook aan de buitenste rand van Arnhem. Het prijsverschil tussen Arnhem en Nijmegen is ongeveer 100 euro voor exact hetzelfde oppervlak. Wellicht komen we elkaar nog eens tegen op de universiteit, lijkt me leuk
Nijmegen is een ontzettend leuke stad. De omgeving is prachtig (zeker voor paardenliefhebbers) en de sfeer heb ik altijd, ondanks dat het toch een grote stad is, als gemoedelijk en vriendelijk ervaren. De universiteit is eveneens prachtig gelegen en de studie zelf bevalt mij tot nu toe erg goed. Ik heb noodgedwongen een aantal jaar moeten pauzeren door omstandigheden na mijn propedeuse dus voor mij voelt het momenteel ook, ook al ga ik verder in het tweede jaar, alsof ik weer voor het eerst ga studeren. Best wel spannend dus
Ben jij al enigszins bekend in Nijmegen?

mereltjuhxxx schreef:Ik studeer ook in Nijmegen, ben momenteel 3e jaars psychologie. Vind Nijmegen een erg leuke studenten stad, er is altijd wel wat te doen. En toch heerst er een gemoedelijke en vriendelijke sfeer. Ik woon thuis, omdat ik maar een kleine 20 minuten reistijd heb.