Slecht onderwijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

arankeng

Slecht onderwijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 17:27

Hoi hoi even een klaag topic hiero!

Ik doe op het moment een mbo 4 opleiding en heb net het 2e jaar afgerond.
Ik ben er helemaal klaar mee en wordt doodmoe van die *** school!

Na een mindere ervaringingen met een stagiair van de lerares economie is hij ontslagen en heeft hij onze cijfers niet ingeleverd waardoor wij een cijfer missen op het rapport!
In de inhaal week had ik afgesproken met een leraar dat hij de toets aan mijn mentor zou geven zodat ik de toets kon maken, mijn mentor heeft nooit een toets ontvangen! Dit betekent dat ik dit allemaal volgend jaar mag gaan doen.
Een leraar heeft het al 3 keer geflikt om mijn opdrachten kwijt te maken, waardoor ik nu overal een handtekening moet laten zetten op een apart blaadje als bewijs van inleveren!
Sinds de verhuizing van onze opleiding naar een ander gebouw hebben we geen internet en kunnen we het gros van de opdrachten niet maken!
Zelfs mijn stage van vorig jaar is voor mij niet afgerond, doordat cijfers zijn verdwenen!!!!
En van het hele concept communicatie hebben ze nog nooit gehoord!

Vorige week ging ik mijn cijferlijst ophalen, dat begon al lekker omdat een van de mentoren te laat was (doet hij regelmatig). Daarna geeft hij mijn stagecompetentie formulieren terug die hij niet helemaal heeft afgetekend omdat ik iets niet goed had gedaan, maar wat dat was wist hij niet meer! Dus tekende hij het maar gewoon af. Dit was voor mij de druppel!

Dit is toch bespottelijk!! Is het bij ons nou zo triest? En dit moet dan een voorbeeld voor mij zijn!

Knap als je mijn klaag verhaaltje heb uitgelezen :D

roombolletje

Re: Slecht onderwijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:30

Eh getver de getver

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 17:34

Nee, voor mij is het niet herkenbaar.
Vervelend dat het allemaal zo moet. Als ik jou was zou ik ook overal kopieën van maken, als er dan iets wegraakt heb het tenminste nog iets.

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 18:26

_Lobke_ schreef:
Vervelend dat het allemaal zo moet. Als ik jou was zou ik ook overal kopieën van maken, als er dan iets wegraakt heb het tenminste nog iets.

Dat is een hele goede!! En voor de rest een beetje ontspannen haha.. Snap dat het allemaal heel vervelend is! Maar je zo druk maken levert niet veel op.
Praat er over met je ouders en stel een brief op voor de examencommissie of klachtencommissie. Daar heb je de meeste kans dat het opgelost wordt.. zo niet moet je het hogerop zoeken.. en dan komt alles opeens helemaal goed!

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 08:21

love_wiepke schreef:
_Lobke_ schreef:

Dat is een hele goede!! En voor de rest een beetje ontspannen haha.. Snap dat het allemaal heel vervelend is! Maar je zo druk maken levert niet veel op.
Praat er over met je ouders en stel een brief op voor de examencommissie of klachtencommissie. Daar heb je de meeste kans dat het opgelost wordt.. zo niet moet je het hogerop zoeken.. en dan komt alles opeens helemaal goed!

Is gebeurd, ze zijn zelfs naar recht in de regio geweest. Maar er is helaas nog weinig veranderd.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:23

Och ja, ik zat op school in Emmeloord en vroeg sowieso bij alles wat ik inleverde een 'bewijs' van aflevering en regelde alles zelf.
Verslagen en stageopdrachten printte ik netjes 3x uit en had ik digitaal voor als er iets kwijt mocht raken.

Als je zorgt dat je alles netjes voor elkaar hebt dan komt het allemaal wel goed.