Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. En anders op tijd en duidelijk aangeven dat je het niet zo lang gaat redden, zodat er rekening mee kan worden gehouden?

. K_im schreef:Misschien nu te laat hoor, maar wist je dit niet bij je sollicitatie? En kon je daar ook niet aangeven dat je dit nog niet aan zou kunnen?
Voor nu zou je het kunnen aangeven en kijken of je met halve dagen kan beginnen. Ik weet alleen niet of je baas daar oren naar heeft..
Succes in ieder geval
savasan schreef:Ik kan prima dagen van 8-9 uur aan, die heb ik ook al gewoon gedraaid. Maar 11 uur is toch een stapje verder.
Ik heb bij mijn sollicitatie er nooit bij nagedacht dat er diensten van 11 uur zouden zijn. Ik heb eerder in een winkel gestaan, en daar was het toch maximaal 9.
Ik ben er zelf ook heel hard in, als je het werk niet aankan moet je het niet doen. Als ik dit had geweten had ik waarschijnlijk niet gesolliciteerd om dit soort situaties niet tegen te komen. Maar nu zit ik er eenmaal in.
Als er in het arbeidsrecht omschreven staat dat je maximaal dagen van 12 uur mag maken, denk ik niet dat het bedrijf verplicht is te zeggen dat ze hier ook gebruik van maken denk ik...
savasan schreef:Ik kan prima dagen van 8-9 uur aan, die heb ik ook al gewoon gedraaid. Maar 11 uur is toch een stapje verder.
Ik heb bij mijn sollicitatie er nooit bij nagedacht dat er diensten van 11 uur zouden zijn. Ik heb eerder in een winkel gestaan, en daar was het toch maximaal 9.
Ik ben er zelf ook heel hard in, als je het werk niet aankan moet je het niet doen. Als ik dit had geweten had ik waarschijnlijk niet gesolliciteerd om dit soort situaties niet tegen te komen. Maar nu zit ik er eenmaal in.
Als er in het arbeidsrecht omschreven staat dat je maximaal dagen van 12 uur mag maken, denk ik niet dat het bedrijf verplicht is te zeggen dat ze hier ook gebruik van maken denk ik...

Miss_Blimm schreef:Ik maak al weken elke vrijdag dagen van 10-21 uur :-s official mag het niet maar ja....
Suusie22 schreef:11 uur valt best mee, tijdens mijn buitenlandse stage had ik dat ik soms 18 uur per dag maakte omdat ze tijdelijk personeelstekort hadden en er veeeeeeeel werk was.