Helaas heeft mijn vorige opleiding geen vakfiches meer van mijn toenmalige opleiding
Nou moet ik aan de hand van de vakfiches van de nieuwe hogeschool zelf een digitaal portfolio opstellen met fysieke bewijsvoering, om vrijstellingen te krijgen. Ik moet dus met oude inhoudsopgaves en cursusomschrijvingen en uiteraard mijn cijferlijsten bewijzen dat mijn oude opleiding mijn nieuwe opleiding overlapt.
Heeft iemand tips over hoe ik dat het beste vormgeef?
Ik word nu nl. stapelgek van alle kleine leerdoelen en competenties die ik denk te kunnen bewijzen, maar ik heb niet eens een scanner dus ik moet eerst het concept in elkaar zetten en dan de bewijzen inscannen en in het document voegen (aaarrrggghhh).
Ook niet zo handig is dat ik de vakspecifieke inhouden niet kan vinden (het gaat om geschiedenis, dus bijv. prehistorie) dus ik ben nu nog aan het werken aan de algemene doelen die voor elke lerarenopleiding gelden (nie handig nie, want dus allemaal kleine leerdoelen die ik na 4 jaar HBO op heeeel veeeel vlakken ben tegengekomen)
Alle advies is welkom!
ik zit echt sommige bladzijdes te lezen van
heb ik dat allemaal gehad? He, hier weet ik niks meer van. Oooo ja, dat was ik al vergeten! Het is net een fotoalbum hahaha)