Duo verzuim bewijsstuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

Duo verzuim bewijsstuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 11:14

Hallo!

Nogmaals een topic over duo, aangezien ik niet weet wat het betekend, het weekend is en ik hoop dat iemand me hier het antwoord kan geven.

Ik had dus een email van duo dat er post was op mijn duo. Net dus gekeken, en daar stond bij mijn post: verzuim bewijsstuk.
Ik kan de ''post'' niet openen en vroeg mij eigenlijk af wat dit nu te betekenen heeft.

Overigens ga ik dit jaar een MBO opleiding doen, geen idee of dat er wat mee te maken kan hebben o.i.d..

Afgelopen jaar VAVO gedaan (1 jarige havo opleiding).

Iemand die mij kan vertellen wat dit nou inhoud, graag! :)

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 15:33

Ik vermoed bewijs van je vooropleiding, dus een diploma.

RusselNuwell

Re: Duo verzuim bewijsstuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:22

Ik denk dat het gaat over dat ze geen cijferlijst opgestuurd hebben gekregen. Voor 23 juni hadden ze een cijferlijst van je moeten krijgen, daar heb je als het goed is een poosje terug bericht van gehad (rond mei denk ik).

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:49

Misschien even DUO bellen? Zij kunnen je gegevens inzien en aangeven wat je precies nog op moet sturen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 18:50

Ik gok dat bellen in het weekeinde niet gaat lukken?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:05

Maar ik gok ook dat het geen kwestie is van leven of dood en dat dat wel tot maandag kan wachten? Je kan nu wel allerlei papieren op gaan sturen waarvan je vermoedt dat DUO die bedoelt met bewijsstuk, maar daar schiet je ook niets mee op.

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:05

RusselNuwell schreef:
Ik denk dat het gaat over dat ze geen cijferlijst opgestuurd hebben gekregen. Voor 23 juni hadden ze een cijferlijst van je moeten krijgen, daar heb je als het goed is een poosje terug bericht van gehad (rond mei denk ik).

Dit klopt wel denk ik, had al een klein vermoeden! Ik had me ingeschreven voor een HBO maar ik ben helaas niet geslaagd, dus het is er even bij ingeschoten me af te melden bij de HBO opleiding.

Heb momenteel geen tijd om te bellen (full time werken), bel van de week even! heb me in elk geval afgemeld van inschrijving.