Welke arbeidsongeschiktsheids verzekering?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Welke arbeidsongeschiktsheids verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 15:36

Mijn vraag aan de zzp-ers en ondernemers.
Welke aov heb je?

Ik ben vooral benieuwd naar welke het goedkoopste is uiteraard.
Alvast bedankt.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:04

ED --> STW

RoodZonnetje

Re: Welke arbeidsongeschiktsheids verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:19

Ik heb er geen, omdat ik maar 1 dag per week als ZZP-er aan het werk ben en de rest in loondienst. Het bedrag in loondienst is voor mij hoog genoeg om de eventuele klappen op vangen :)

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:49

ik heb een aov bij ohra.
Ik val in de zwaarste beroepsklasse (petrochemie en nucleaire energie) en als ik dit werk niet meer kan doen dan wil ik geen plantsoentjes schoffelen of bij een callcentre voor de abn-amro werken :wave:

Kost ook wat, maar de premie is aftrekbaar, dus netto valt het wel mee.
Ik heb geen seconde voor mezelf gewerkt zonder dat ik de aov geregeld had (heb vroeger zelf in de verzekeringen gewerkt) duurde lang voordat het rond was, zo'n 3mnd of zo ivm medische keuring etc. + dat atoom/kernreacties bij de meesten zijn uitgesloten....schiet niet op als je een opdracht binnenhaalt op een kerncentrale :D

goedkoop moet je niet naar kijken, je moet naar de voorwaardes kijken, die zijn veel belangrijker als er iets aan de hand is. Ik wil geen paarden hoeven te verkopen of huis o.i.d. als er iets met mij gebeurt. DAn moeten ze gewoon betalen!

CM_

Re: Welke arbeidsongeschiktsheids verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 12:53

Oke , dus het is wel verstandig om hem zo af te sluiten dat je geen aangepast werk meer hoeft te verrichten?
Het zijn er zoveel, en het is n zo dat ze meteen geld kosten als je een offerte aanvraagt, dus dat is een beetje jammer.