stagiaire front officemedewerker Amsterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

stagiaire front officemedewerker Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:23

Beste iedereen

Ik probeer echt mijn best te doen aan een stage te geraken, echter dit wil mij niet lukken. School? Die behandeld mij als een hond en beveelt mij dingen... dus op hulp van hen hoef ik niet te rekenen.
Dit zijn de hotels waar ik heb gesolliciteerd maar waar ik ben afgewezen;
Westcord Fashion Hotel Amsterdam
Verschillende NH vestigingen via een interne site
Ibis Transformatorweg Amsterdam
Novotel Amsterdam
Wyndham Apollo Hotel Amsterdam
Ibis City Stopera Amsterdam ( 13-6-13 heb ik gebeld en ik word vanmiddag terug gebeld)

13-6-13 bij deze via de mail gesolliciteerd ernaast kan je zien welke reactie ik vandaag kreeg;
Hampshire aan de Amstel Amsterdam voorzien
The Times Hotel Amsterdam: 19-6-13 binnen nu en ander halve week antwoord
Memphis Hotel Amsterdam neemt geen stagiaires aan.
NH Museum quarter, NH Tropen en NH Galaxy Amsterdam ( Wederom via de interne site)

Van het NH kreeg ik net mail, ze willen mijn uitgebreide cv en een sollicitatiebrief ontvangen.

Weten jullie in Amsterdam nog hotels die stagiaires nodig hebben? Het moet echt per direct zijn tot 10 november. Als ik geen stage heb moet ik a.s. de maandag weer naar school.

Matheno

Re: stagiaire front officemedewerker Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:30

Waarom alleen in Amsterdam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:33

Matheno schreef:
Waarom alleen in Amsterdam?

Omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer, ik heb geen rijbewijs ;)

En ik moet er even bij zeggen, wat ik ben vergeten te vermelden in mijn OP.. geen 5 sterren hotel, dat is een beetje te poeha voor mij :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:34

Ik zou beginnen met die CV en sollicitatiebrief voor NH. Lijkt erop dat die wel degelijk stagiaires aannemen, maar ze willen wel weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Heb je alles per mail gedaan of heb je ook hotels gebeld? Vaak bereik je met bellen sneller iets. En als je ervoor zorgt dat je een CV en sollicitatiebrief klaar hebt liggen kan je die meteen op de mail zetten wanneer ze in het telefoongesprek vragen eea te mailen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:34

In de omgeving ook zoeken lijkt me in dit geval dan ook wel verstandig. Als het zoeken al moeizaam gaat kun je meestal beter je gebied uitbreiden. Is misschien dan wel langer reizen maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Stage is erg belangrijk.

Zie dat je openbaar vervoer afhankelijk ben. Ik weet niet hoe het hotel heet maar zeer nabij (loopafstand) station zaandam zit ook een hotel. Kun je met de trein heen.

Essie73
Hoofdmoderator

Re: stagiaire front officemedewerker Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:38

Moderatoropmerking:
slotje ivm meerdere topics over zelfde onderwerp