[ENQ]Afstudeeronderzoek Jumping Amsterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amorbeertje

[ENQ]Afstudeeronderzoek Jumping Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 11:14

http://www.thesistools.com/web/?id=352090
Hallo mede-bokkers,

Om te kunnen afstuderen aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik jullie hulp nodig! Deze enquête is opgesteld in opdracht van Jumping Amsterdam met als uitgangspunt de paarden(sport)liefhebber. Om de wensen en behoeften van jullie als doelgroep in kaart te brengen zijn er antwoorden nodig op de volgende 19 vragen en dit zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen. De antwoorden blijven uiteraard anoniem. Onder de deelnemers wordt een exclusief Jumping Amsterdam halster verloot.

Vergeet aan het einde niet om op de knop 'Verstuur enquête!' te klikken. Na op 'Verstuur enquête'geklikt te hebben, wordt door ThesisTools gevraagd of u mee wilt doen aan andere onderzoeken en of u uw e-mailadres wilt invullen om een rapportage te ontvangen. Dit hoort niet bij de enquête en hoeft u ook niet in te vullen. U kunt dus gewoon wegklikken.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=352090

xStephanie

Re: [ENQ]Afstudeeronderzoek Jumping Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:50

Ik heb m ingevuld, goede overzichtelijke enquete! Veel succes met je school :D

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 11:54

xStephanie schreef:
Ik heb m ingevuld, goede overzichtelijke enquete! Veel succes met je school :D

Super bedankt!! :D

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:35

Ingevuld!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:41

Ook ingevuld. :j Leuke enquête. Miste alleen bij de vraag over het bruto-inkomen de optie 'weet ik niet/wil ik niet zeggen'. Ik heb daar dus student ingevuld.

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 14:42

Iedereen bedankt die de enqête al ingevuld heeft! Om een betrouwbaarheidsniveau van: 95% te behalen heb ik nog enkele respondenten nodig.

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:50

Ik heb het ook ingevuld. Veel succes!

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 14:51

Super, hartelijk bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 14:57

Eindelijk eens een goede enquête. Een zonder kromme zinnen en vage/niet passende antwoord mogelijkheden..

Dus ik heb hem ingevuld!

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:00

Hier ook ingevuld. Zat goed in elkaar.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:02

Ik heb m ook ingevuld! Goede enquete inderdaad

Appelflap445

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:04

Gedaan! :D

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 15:04

:D Echt super!!!

Bedankt Nini_roosje! Ik ga je opmerking als Quote gebruiken in mijn scriptie. ;)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:43

Ik heb de enquete ingevuld... de vraag over het inkomen heb ik open gelaten... dat gaat niemand wat aan :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:38

Ingevuld voor je :D

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:47

omdat ik trouw bezoeker ben van Jumping Amsterdam heb ik hem ook voor je ingevuld. ziet er erg goed uit! succes met afstuderen!

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 12:09

Bedankt! Kan het niet vaak genoeg zeggen.. De laatste respondenten vinden is het moeilijkst.

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:13

Ik heb hem ook voor je ingevuld! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:33

Ik heb hem ook ingevuld en hoop in 2014 weer naar Jumping te kunnen!

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 09:49

_/-\o_

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:15

Ook ingevuld, inderdaad een duidelijke enquete, al mis ik iets van vragen in de richting van wat je van bijvoorbeeld het strodorp vindt, iets wat ik persoonlijk steeds minder vindt worden, en toch wel een belangrijk onderdeel van JA vindt.
Mag ik vragen wat voor opleiding je doet? lijkt me een leuk onderzoek om te doen als paardenliefhebber :D!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:20

Ik heb hem ook ingevuld.

Inderdaad zoals al eerder genoemd, het is een duidelijke enquete

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 15:28

immii_clarr schreef:
Ook ingevuld, inderdaad een duidelijke enquete, al mis ik iets van vragen in de richting van wat je van bijvoorbeeld het strodorp vindt, iets wat ik persoonlijk steeds minder vindt worden, en toch wel een belangrijk onderdeel van JA vindt.
Mag ik vragen wat voor opleiding je doet? lijkt me een leuk onderzoek om te doen als paardenliefhebber :D!

Aller eerst bedankt voor het invullen. Over het strodorp ga ik voor je doorgeven, ik weet zeker dat ze mening van de bezoeker(s) zeker waarderen en willen meenemen. De reden waarom het nu niet in de enquête verwerkt is: ik doe mijn onderzoek over de manier van kaartverkopen voor het evenement. Ik moet met de enquête antwoord krijgen op mijn onderzoeksvraag, dan zijn vragen over het strodorp inrelevant.

Dan is het natuurlijk wel interessant wat je precies bedoelt. (misschien goed voor een volgt onderzoek). Dus misschien kun je in het kort aangeven wat je precies minder vindt worden. Het aanbod? de omvang? de prijzen etc..

Mijn opleiding heeft verder niks met paarden te maken. (media, informatie en communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam)Het is een media opleiding en evenementen vallen onder een medium. Zo heb ik het goed kunnen combineren. Daarnaast was er met mij een andere stagiaire en die deed Hippische bedrijfskunde in Dronten: http://www.tkmst.nl/opleidingen/vestiging/1254/studie/1735/hippische-bedrijfskunde.html

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:35

Oke, leuk dat je het zo hebt weten te combineren :)

Dan snap ik inderdaad waarom het er niet in staat :) Had al zo'n vermoeden dat het om de kaartverkoop ging, maar dacht meld het toch even.

Wat ik (en ook mensen die ik ken die erheen gaan) vooral minder vindt, is vooral elk jaar het zelfde aanbod, en vooral de vele "elite stands" die voor de meeste JA bezoekers niet te betalen zijn. Deze lijken er juist steeds meer te komen, en voor de simpele huis tuin en keuken ruiters om het zo maar even te zeggen, wordt het aanbod steeds minder. Was toch altijd iets waar mensen ook voor naartoe gingen, lekker neuzen tussen de leuke kraampjes, maar bij de "elite stands" hebben de meeste mensen die er komen naar mijn idee weinig te zoeken, en zie je als je er loopt ook bijna niemand die daar nou is enthousiast gaat kijken.
Heb ook zeker het vermoeden dat het aantal bezoekers daardoor is afgenomen, de laatste paar jaar dat ik er heen ga heb ik het steeds rustiger zien worden (of het ligt aan mij :+)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:45

Ingevuld. Heb wel een paar opmerkingen. Het gaat veel over waar kaartjes kopen en dan ineens staat de optie ik ga niet naar JA 2014. Dat antwoord mist in eerdere vragen en is toch niet van belang? Je wilt immers weten of mensen eventueel via dat kanaal kaartjes zouden gaan bestellen (denk ik?). Stel die vraag dan apart met een waarom mensen wel/niet naar het evenement gaan.

Daarnaast miste ik ook een vraag wat belangrijk is bij het aanschaffen van de kaartjes: betrouwbare website, acties bv?

Je krijgt nu veel kwantitatieve gegevens, maar een waarom nauwelijks. Waarom zou je wel/geen kaartjes kopen via Facebook bv. Het is een goede enquete, maar er is meer uit te halen denk ik.

Succes met je studie!