Ik vroeg me af of hier meer mensen met de proefwerk week bezig zijn en welk vak ze aan het leren zijn. En of ze ook zo´n oeite hebben met leren in combinatie met laptop en bokt. haha
Ik zou nu eigenlijk Latijn moeten leren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Heb woensdag wiskunde, dat gaat dan weer totaal niet goedkomen... badeendje schreef:Ik heb ook pww, maar ga straks aan de leer, vooral oefentoetsjes maken want ik heb morgen biologie. Ik snap het, maar maak soms domme fouten, dus oefentoetsen maken en dan gaat het goedkomen morgen. Heb woensdag wiskunde, dat gaat dan weer totaal niet goedkomen...

VeraPopeye schreef:Ik heb morgen mijn laatste twee toetsen. Heb deze pww echt slecht gemaakt, heb de meeste punten al terug. Gelukkig zijn me gemiddelde afgerond niet veranderd, behalve eco daar ben ik een heel punt mee gezakt, echt balen. Achja, als ik morgen wiskunde goed maak ben ik over, dus dat is nog wel even spannend
5 talen!? achja, ik heb er 4
Skyliner schreef:nadja15 schreef:Ik heb vandaag anw en Engels gehad en morgen Frans en Duits, zwaar leven
Ja jongens, ik heb Frans, Duits, Latijn, Engels én Nederlands, om de vraag te vermijden xD
Of is dat hier niet zo bijzonder?
Heb ik volgend jaar ook, nu nog zonder Duits,,,
Veel succes