ik moet het even van mij afschrijven, want ik kan wel janken
Ik moest samen met 2 anderen uit de klas S en M een verslag maken voor aardrijkskunde. Ik heb niet voor dit groepje gekozen, omdat ik wist van te voren dat dit zou gebeuren. Ik had aangeboden om het verslag in elkaar te zetten en dan zouden hun de pp maken. Om gezeur te voorkomen heb ik ze een uiterlijke tijd gegeven om het te sturen, gevolg 3,5 uur te laat! Ik zat dus om 10 uur s'avonds nog het verslag in elkaar te draaien en ik had de helft niet gekregen. Ik heb een afspraak vanmiddag en kan daar echt niet onderuit. Ik was het op het laast zo zat, dat ik naar M een vervelende opmerking gemaakt waar ik ook al sorry voor heb gezegd. Om het gisteravond af te kunnen ronden, heb ik gevraagd of ze een conclusie kon sturen, haar bronnen, en haar ''logboek''. Ik heb het logboek (half) gekregen en de rest niet. Want ze had hoofdpijn. Ik stuurde terug dat ik het ook kreeg van dit verslag. ''Jij moet je bek houden en stoppen met zeuren, want ik ga er mee naar de Fysio.'' kreeg ik ongeveer terug. sorry bokkers voor mijn warige verhaal, ik ga weer verder met aardrijkskunde.
Maar ik ga er heen hoor.