Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WillemYntJee schreef:Tsja eerlijk gezegd had je veel eerder bij haar moeten gaan checken hoe ver ze was, of jouw gestuurde info duidelijk was etc. Ook een beetje vreemde afspraak dat jij al t uitzoekwerk doet en zij moet schrijven, volgens mij kan dat nooit werken omdat zij nooit zo goed in de stof kan zitten als jij..
Ergens in jullie communicatie is het mis gegaan, daar kan je nu niets meer aan doen, maar je bent wel samen verantwoordelijk voor t eindresultaat. Dus ik zou zeggen keihard samen aan de slag en er toch een goed eind aan maken, ook al heb jij dan misschien (veel) meer gedaan.
Himyar schreef:WillemYntJee schreef:Tsja eerlijk gezegd had je veel eerder bij haar moeten gaan checken hoe ver ze was, of jouw gestuurde info duidelijk was etc. Ook een beetje vreemde afspraak dat jij al t uitzoekwerk doet en zij moet schrijven, volgens mij kan dat nooit werken omdat zij nooit zo goed in de stof kan zitten als jij..
Ergens in jullie communicatie is het mis gegaan, daar kan je nu niets meer aan doen, maar je bent wel samen verantwoordelijk voor t eindresultaat. Dus ik zou zeggen keihard samen aan de slag en er toch een goed eind aan maken, ook al heb jij dan misschien (veel) meer gedaan.
We zitten in het derde jaar en hebben al heel wat verslagen in groepjes en individueel geschreven. Dan mag je toch ook verwachten dat ze er zelf mee komt als dingen niet duidelijk zijn? Het was haar idee dat ik het onderzoekwerk zou doen, omdat ze het niet zag zitten naar mijn bedrijf toe te komen.
Jaime_ schreef:Vind de verdeling van de opdracht sowieso maar raar, wat leert je klasgenootje hier nu van? Verslagen typen? Dat leer je in je eerste jaar al wel, het lijkt me juist de bedoeling van de opdracht dat je onderzoeksvaardigheden opdoet.
Daarnaast zou ik zelf geen goed verslag kunnen maken van iets wat ik niet zelf gezien/beleefd/onderzocht heb, omdat er dan kennis en inzicht ontbreekt. Dus knap lastig om daar iets moois van te maken. Nee ik denk dat het bij de rolverdeling al mis is gegaan, en dat is nu lastig te herstellen.
WillemYntJee schreef:Wat hebben jullie tijdens die avonden dan besproken? Op een gegeven moment had zij toch met een werkdocument moeten komen?
Tuurlijk is t ook haar fout, maar jullie moeten t nu samen oplossen en actie ondernemen. De schuld en t werk op haar afschuiven omdat jij jouw deel hebt gedaan gaat niet werken.
Succes!