[ENQ] HBO afstudeeropdracht evenement Outdoor Brabant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GiGi_90

[ENQ] HBO afstudeeropdracht evenement Outdoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 14:22

Hallo allemaal,

Voor mijn HBO afstudeeropdracht ben ik momenteel bezig met een onderzoek voor één van de grootste hippische outdoor evenementen van het land, namelijk Outdoor Brabant. Ik ben hiervoor op zoek naar mensen die dit evenement bezocht hebben en door middel van deze enquête hun mening over het evenement willen geven. Dit zodat het evenement nog beter op de bezoeker kan worden afgestemd. Onder de ingevulde enquêtes worden vier ponydekens van Rabobank Breda verloot. Alvast heel erg bedankt!

http://www.thesistools.com/web/index.php?id=347684&code

GiGi_90

Re: [ENQ] HBO afstudeeropdracht evenement Outdoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 16:34

Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die Outdoor Brabant al eens bezocht hebben en de enquête in willen vullen!! Je kunt er een Rabobank Breda ponydeken mee winnen!!

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 08:30

Ik heb tot op heden nog niet voldoende ingevulde enquêtes voor mijn onderzoek. Dus ben je naar Outdoor Brabant geweest, neem dan even de tijd om voor mij de enquête in te vullen. Ik ben er erg mee geholpen!

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 09:41

Vandaag is de laatste dag dat er nog enquêtes kunnen worden ingevuld!! Ik heb nog een aantal enquêtes nodig, dus ben je bij Outdoor Brabant geweest dan ben ik erg geholpen als je de enquête voor mij invult.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 12:52

Het invullen van de enquête is verlengd! Sowieso tot vrijdag. Ik heb nog een aantal enquêtes nodig voor mijn onderzoek. Dus ben jij naar Outdoor Brabant geweest vul dan deze enquête in.