Als deel van mijn afstudeerstage ben ik een onderzoek aan het uitvoeren naar wat er tegenwoordig nu echt van de invulling van ponykampen verwacht wordt. Welke activiteiten zijn niet langer gewenst en welke (vernieuwende) dingen wil je nu echt doen.
De enquête is in eerste instantie op mogelijke deelnemers (6 tot en met 16 jaar) gericht en de ouders van deze deelnemers, maar ook mensen die ouder zijn, zijn meer dan welkom om deze enquête in te vullen.
Het invullen van de enquête duurt slechts enkele minuten en u zou mij hier enorm mee helpen!
bij het niveau weet ik het al niet meer, want ik rijd western en daar zijn geen F proeven....
Goldwynn
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-13 13:31
Happy16 schreef:
bij het niveau weet ik het al niet meer, want ik rijd western en daar zijn geen F proeven....
Het zijn ongeveer richtlijnen, uhm, eens zien of ik daar wat aan kan doen.
F1-F2 -> proef zonder galop met makkelijke figuren F3-F4 -> proef met galop makkelijke figuren F5-F8 -> figuren worden langzaam aan ingewikkelder, letter rijden en algehele netheid wordt belangrijker F8 = plus minus gelijk aan B niveau in de KNHS dressuur.
Ik heb ondertussen alweer 56 antwoorden binnen via de online enquête, maar hoe meer antwoorden hoe betrouwbaarder mijn onderzoek wordt. Wie o wie zou mij nog willen helpen door deze korte enquête in te vullen?