Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dobel schreef:ik rijd liever op een veilig fietspad dan op een 80 weg LoveBodin
Ik heb wel een hekel aan mensen die midden op de weg gaan rijden omdat de automobilist dan moet remmen en dan pas opzij gaan.. schijnt dat dit een regel is in de paardensport maar ik vind hem nergens op slaan en veel mensen maken er misbruik van.
. Eerst thuis, later met een vriendje ofzo.Saar88 schreef:LoveBodin: ik ben het daar gedeeltelijk mee eens, maar op sommige dingen kan je je niet voorbereiden. Zie mijn voorbeeld van het viaduct: mijn paard is heel verkeersmak, maar vindt het bijzonder vreemd dat auto's en vrachtwagens onder hem verdwijnen. Verder vindt hij treinen doodeng. Aan de andere kant, ik zorg dat ik voldoende uit de buurt ben als er een trein aan komt, zorg dat ik uit de buurt van andere weggebruikers ben als er iets spannends aan komt en zoek geen drukke gebieden op.
. LoveBodin schreef:Saar88 schreef:LoveBodin: ik ben het daar gedeeltelijk mee eens, maar op sommige dingen kan je je niet voorbereiden. Zie mijn voorbeeld van het viaduct: mijn paard is heel verkeersmak, maar vindt het bijzonder vreemd dat auto's en vrachtwagens onder hem verdwijnen. Verder vindt hij treinen doodeng. Aan de andere kant, ik zorg dat ik voldoende uit de buurt ben als er een trein aan komt, zorg dat ik uit de buurt van andere weggebruikers ben als er iets spannends aan komt en zoek geen drukke gebieden op.
Natuurlijk, daarom zeg ik ook: zo veel mogelijk.
Sommige dingen kan je thuis nu eenmaal niet nabootsen. Een enorme landbouwmachine, die niet afremt en vlak langs je rijdt bijvoorbeeld. Dat gaat nogal lastig thuis denk ik![]()
Maar dingen als een auto, zeiltjes, wapperende dingen, paraplu's, dat soort dingen wel. Blaffende hond is ook erg handig.
Maar soms is het overmacht.
! Dan ben ik het volkomen met je eens!
willemieke schreef:http://www.rosmagazine.nl/specials/spec ... rkeer.html
Is een interessant artikel over dit onderwerp.
LoveBodin schreef:willemieke schreef:http://www.rosmagazine.nl/specials/spec ... rkeer.html
Is een interessant artikel over dit onderwerp.
Ik ben het er toch niet helemaal mee eens. 80 km wegen, daar ga ik niet met een paardje aan het handje vrolijk op stappen hoor..
.