Opleiding Handhaver Toezicht en Veiligheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Samsie

Opleiding Handhaver Toezicht en Veiligheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 17:09

Hallo,

Ik vroeg me af of iemand de opleiding Handhaver Toezicht en Veiligheid doet of heeft gedaan? En wat je ervan vind? Waar kan je later allemaal werken, behalve de politie?

Ook vraag ik me af wat de sporttest precies inhoud. Bij de ene school word er wel aangegeven dat je deze moet doen en bij de staat er niks over.

Gr. Samantha

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:42

Ik weet niet of je nog antwoord wilde op dit topic, of nog vragen heb!
Maar ik doe deze opleiding. Ik wil als ik hiermee klaar ben richting de politie of de douane, en ik vind het een erg leuke en leerzame opleiding!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 01:16

Ik heb twee studenten gecoacht tijdens hun opleiding handhaver- en toezicht. Zij hebben twee weken met mij meegelopen in het kader van hun opleiding. Ik werk zelf bij de politie.
Zodra je de opleiding af gerond hebt, ben je als het goed is buitengewoon opsporings ambtenaar, wat inhoudt dat je bij de beveiliging en meerdere handhaving en toezichtfuncties kan uitvoeren bij de gemeente. Voor de politie wordt je opleiding verkort indien je een htv diploma hebt. Op de site van ROC van Amsterdam wordt het allemaal duidelijk uitgelegd. Ik weet niet hoe de sporttest in zijn werk gaat en of die te vergelijken is met die van de politie. Je krijgt tijdens de htv opleiding wel veel stages bij o.a. de politie.