dit is geen hele uitgebreide enquete, maar het zijn wat vragen die ik nodig heb voor mijn eindwerkstuk. daarbij gaat het niet om juist/onjuist maar om wat mensen zelf vinden en denken daarom dacht ik dat ik dit ook wel mocht neerzetten. mijn werkstuk moet uit 3 delen bestaan, een informatief deel, waarin deelvragen en hoofdvragen staan, deze heb ik nu al helemaal af, 10 bladzijden. voor dit deel wil ik voor mijn eindwerkstuk de mening vragen van andere (creatieve) bokkers.
het tweede deel is een biografisch deel, daarin komt mijn levensverhaal enz. in te staan en het laatste is een praktisch deel, daarin ga ik het allemaal zo uitwerken dat ik er een presentatie bij kan. er komen schilderijen, mijn eigen houtwerkstuk en nog tekeningen en andere creatieve 'dingen'.
ik hoop dat jullie de vragen beantwoorden, het kost je weinig tijd, maar het zijn wel echte vragen waar lang over nagedacht kan worden, maar een kort antwoord is ook goed!
ooh ja, de vragen gaan niet alleen over kunst, maar ook voor een deel over talent, maar het spreekt allemaall voor zich!
de vragen:
1. wat is talent?
....
2. is talent aangeboren of aangeleerd?
....
3. wat is kunst?
....
4. moet kunst onderscheidend zijn?
....
5. moet kunst persoonlijk zijn?
....
6. wat heeft gevoel met kunst te maken?
....
7. waarom maken we kunst?
....
graag de vragen overnemen en invullen wat jij denkt dat er ingevuld moet worden
nogmaals, de vragen beantwoorden zorgt er niet voor dat mijn cijfer omhoog/omlaag gaat, het gaat niet om feiten, dus is dit niet iets dat mijn cijfer zal beïnvloeden, het gaat me echt om iedereen's visie en vandaar dat ik het vraag

ik hoop dat er veeeeel mensen het invullen

edit: ik drukte te vroeg op versturen...