Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

StalNollie schreef:inderdaad de meeste sites zijn zooo onbetrouwbaar daarin. heb het ook willen doen maar kwam niet verder als die sites. maar durfde het nooit aan en nu nog steeds niet.

en ik denk niet dat mijn vriend het zou waarderen

kiomiamigo schreef:Ik werk al 9 jaar vanuit huis, bij TNS NIPO. Het is niet het meest intellectuele werk, maar het is afwisselend en je kunt er een zak centje mee verdienen. Op dit moment hebben ze geen vacatures, maar dat kan zomaar veranderen, dus wie weet. Als jullie er vragen over hebben, stel ze gerust!!
Je mag schrijven over vrijwel alles, zolang het maar informatief en uniek (alsin zelfgeschreven) is. Naast de artikelen kunnen advertenties van Google Adsense geplaatst worden, zoals ook op Bokt het geval is. Gemiddeld klikt 5% van de mensen op zo'n advertentie, jij krijgt een bedrag voor iedere bezoeker van je artikel die op zo'n advertentie klikt. Het bedrag dat jij daar voor krijgt varieert van enkele centen tot enkele euro's, is maar net wat de gek er voor over heeft om die advertentie te plaatsen zegmaar.
bello2005 schreef:kiomiamigo schreef:Ik werk al 9 jaar vanuit huis, bij TNS NIPO. Het is niet het meest intellectuele werk, maar het is afwisselend en je kunt er een zak centje mee verdienen. Op dit moment hebben ze geen vacatures, maar dat kan zomaar veranderen, dus wie weet. Als jullie er vragen over hebben, stel ze gerust!!
en wat voor werk is het dan ? heb eens op google gekeken, maar weet niet of ik op de juiste site uit kom...
ik kom namelijk op een marktonderzoek uit, is dit de goede ?
Raponsje schreef:Als je zelf een website hebt of het leuk vind om te bloggen / blogs te maken dan kun je geld verdienen met het promoten van grote bedrijven.
Verdient geen gouden bergen, maar ik verdien er zelf op het moment zo'n 600 tot 900 euro per maand mee.