trailer huren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mirim

trailer huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-13 20:19

Even een vraag:

Zijn er mensen die regelmatig een trailer huren of zouden willen huren?
Kun je altijd wel ergens terecht voor het huren van een trailer of valt het aanbod tegen?
Moet je lang van te voren een trailer bespreken of is dat niet altijd noodzakelijk?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:12

ED --> STW

bfsunshine

Re: trailer huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:16

Toen ik vroeger nog weleens een trailer huurde kon dit gewoon van een stalgenoot. Kon altijd wanneer het mij uitkwam.
Ooit eens geinformeerd bij een winkel na verhuizing van paard naar andere stal, maar dit moest ik een maand van tevoren bespreken, mits het niet al te laat was... Toen besloten om een eigen trailer te kopen om van het gezeur af te zijn....

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:46

Toen ik nog geen eigen trailer had huurde ik er altijd 1 van iemand met een verhuurbedrijf. Hij had meerdere trailers staan en ik kon ook eigenlijk altijd wel een trailer huren :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 09:51

áls ik m nodig heb (en dat is meestal nog minder dan 1x per jaar := ) mag ik die van de buuf lenen. Ook staat er eentje op stal van de staleigenaresse, die mag ook voor 25 euro per keer. Die kan ik eigenlijk altijd pakken als ik ze nodig heb, het is iig nog nooit voorgekomen dat ze al weg waren.
Verder zijn er hier een paar grote stallen in de omgeving waar je ook trailers kun huren, maar daar meot je meestal wel minimaal een week van tevoren reserveren.