Boktnaam: SplashIsLief Regio: Utrecht / Brabant Opleiding/werkniveau: WO - Master Ondernemingsrecht Functie: Advocaat-stagiair, juridisch, sport Zoekt: Starters functie/weinig ervaring FT, PT ook bespreekbaar
Boktnaam:Stef Regio: Gorinchem Opleiding/werkniveau: MBO Functie:Telefoniste/receptioniste/administratief medewerker Aantal jaar ervaring: 5 Aantal uur: 20-32
Boktnaam:Jodie_ Regio: Amsterdam of Zutphen Opleiding/werkniveau: 2ejaars student Rechtsgeleerdheid UvA Functie: Juridische- of bestuursfunctie (ook vrijwillig) Aantal jaar ervaring: Geen Aantal uur: +- 12
Boktnaam: Dreamy Regio: Utrecht/Amsterdam Opleiding/werkniveau: MBO+ Functie: Beveiliger/receptioniste/telefoniste Aantal jaar ervaring: 1,5 jaar. Aantal uur: 32
Boktnaam:Rianne_ Regio: Friesland/Groningen Opleiding/werkniveau: MBO Managementassistente, niveau 4 Functie: secretarieel/administratief - bereid om cursus/opleiding te volgen Aantal jaar ervaring: 2 jaar Aantal uur: 32-40
Boktnaam: Eilish Regio: Almere Opleiding/werkniveau: VWO, bijna klaar met opleiding voor paraveterinair dierenartsassistente Functie: Paraveterinair dierenartsassistente of verkoopmedewerker/klantenservice oid Aantal jaar ervaring: half jaar als schoenenverkoopster, verder geen Aantal uur: ongeveer 20
Boktnaam:Rockwitch Regio: Oosterhout/Breda/Tilburg Opleiding/werkniveau: MBO paraveterinair, HBO werkniveau Functie: Administratief Medewerkster Aantal jaar ervaring: 6 Aantal uur: 24 tot 40
Boktnaam:Agossie Regio: Utrecht (woon ten westen van Utrecht) Opleiding/werkniveau: HBO Functie: Directiesecretaresse, management assistant, personal assistant, Executive assistant Aantal jaar ervaring: 27 Aantal uur: max 32
Boktnaam:Nessa Regio: max 60 km rondom Tilburg Opleiding/werkniveau: MBO Paraveterinair en HBO Diermanagement Functie: Paraveterinair, of iets met dieren/natuur (zowel MBO als HBO niveau is prima) Aantal jaar ervaring: 3 Aantal uur: 24 - 40
Boktnaam:EliseBrouwer Regio: Utrecht Opleiding/werkniveau: Student diergeneeskunde (WO) niet afgerond Functie: Geen voorkeuren Aantal jaar ervaring: 6 Aantal uur: 32 - 60
Boktnaam:Amoj Regio: IJhorst/Staphorst/Meppel Opleiding/werkniveau: mbo veehouderij 1e jaar Functie: Iets in de (melk)veehouderij of paarden Aantal jaar ervaring: Paarden: 9 jaar Melkveehouderij: 1/2 jaar Aantal uur: in overleg
Wil je ook in dit lijstje vermeld staan? Stuur dan de onderstaande informatie via PB naar Essie73 of Neej, met als onderwerp Lijstje STW
Boktnaam:[url=*hier url van profiel*]Bokt naam[/url] Regio: Opleiding/werkniveau: Functie: Aantal jaar ervaring: Aantal uur:
En ik meld mij ook weer! (hopelijk niet voor lang)
Rianne_
Geplaatst: 31-01-13 20:13
Ik meld me (helaas) ook maar weer! Heb nog wel werk maar nog steeds op zoek naar een nieuwe uitdaging Nu een interne sollicitatie lopen, hoor uiterlijk 7 februari of ik op gesprek wordt uitgenodigd of niet. Spannend!
Oh voor wie mij trouwens nog niet op LinkedIn heeft, ik wil jullie graag toevoegen maar ik wil liever niet mijn naam op Bokt zetten dan even via de pb!
En ook ik lees weer mee, en reageer af en toe.. Het gaat soms zo snel, dat ik als ik bijgelezen ben, weer vergeten ben wat ik als eerste heb gelezen
Gisteren heb ik ook een Linkedin gemaakt. Hebben jullie dit ook op je CV staan? Zijn hier nog meer mensen die SJD (MBO of HBO) hebben gestudeerd? Ben wel benieuwd wat anderen daarna zijn gaan doen, omdat je zoveel kanten op kan. Zelf ben ik terecht gekomen in de schuldhulpverlening en heb tussendoor nog bij een commeriele bank gewerkt.
Ik ga me hier toch ook melden, ik ben bijna klaar met mijn (deeltijd)opleiding voor paraveterinair dierenartsassistente. Ik ben praktisch klaar met mijn stage, ik hoef nog maar 1 dag volgende week en nog maar 2 lesdagen van school (1 volgende week en 1 begin maart). Dus ik kijk voorzichtig rond voor een baan als paraveterinair, maar ik vind tot nu toe nog niets in de buurt van Almere, ik heb ook nog geen eigen auto, dus dat maakt het lastig.
Ik twijfel ook nog over wat ik later wil doen, ik heb hiervoor vwo gedaan en ik wil het liefst een hondenpension beginnen, maar dat is erg risicovol met een grote lening, als je die al krijgt. En ik zit te denken of ik niet beter kan studeren in september 2013, vanwege het leenstelsel voor de studiefinanciering wat volgend jaar waarschijnlijk ingevoerd wordt. Mijn plan is nu om iig een baan voor 2 a 3 dagen in de week te zoeken en daarnaast als vrijwilliger bij de dierenambulance te helpen, totdat ik iets gevonden als paraveterinair. En dan of in september studeren of serieus aan de slag met mijn hondenpension plan.
Maar de 'gewone' (bij)baan valt al tegen, laat staan als paraveterinair. Ik heb nu gesolliciteerd als verkoopmedewerker bij 2 winkels en ook als klantenservicemedewerker bij 1 bedrijf. Hiervoor heb ik gewerkt als verkoopmedewerker bij een schoenenwinkel, post voorbereiden en bijles geven.