niet echt een wereldbaan maar voor mij heel goed te combineren met mijn levensstijl.
na mijn ontslag ben ik aan de slag gegaan als oproepkracht bij de thuiszorg... heel erg leuk en afwisselend werk (dat ik niet tot mijn 67ste ga blijven doen... kassawerk trouwens ook niet) na mijn 3 maanden bij de thuiszorg (vakantieperiode) werd ik letterlijk opgebeld met de vraag of ik een jaarcontract zou willen hebben...
omdat het in deze tijd niet echt makkelijk is om een baantje te vinden heb ik dit aanbod met beide handen aan gegrepen!
in den beginne was er echter nog het UWV die mijn loon aanvulde zodat het ongeveer overeen komt met mijn oude loon...
alleen nu werk ik 15-20 uur per week (dat is dan ook mijn contract) en merk ik dat mijn maand langer duurt dan mijn loon...
vooral omdat ik mijn eigen paard heb en wedstrijd ambities heb... buiten de concoursen betaal ik dus ook voor de lessen en geef ik mijn ouders benzine geld... ja ja paardrijden is een dure hobby...
nu was ik eens rond aan't kijken hier in de buurt en zie ik dat er zo links en rechts mensen gevraagd worden... omdat ik alleen maar van maandag t/m vrijdag werk en dat in de ochtenden... zou ik best een tweede baantje erbij kunnen nemen voor bijvoorbeeld de avonden en het weekeinde... maaaaaar ben ik dan niet al mijn loon kwijt aan mijn reiskosten? weet iemand hoe het precies zit met de loonheffing en dergelijke want op de site van de belastingdienst kunnen ze het wel heel leuk en makkelijk maken... maar ik kan er geen worst van knopen...

alvast bedankt