Weekschema

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lotteettol

Weekschema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 14:53

Ik ben bezig een planning te maken, maar dat lukt mij niet. Straks begint mijn werk weer en ik ben bang, dat net als vorig jaar de zaken (werk, paarden, sport, vrije tijd ) door elkaar heen gaan lopen. Ik woon sinds kort ook op mezelf, dus huishouden komt er ook nog bij.

Daarom ben ik op zoek naar voorbeelden van weekschema's van mensen die ook paarden combineren daarin.

Marieke_K

Re: Weekschema

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:27

Een schema hanteer ik niet, maar ik beslis wel voor mijzelf of ik s ochtends of na mijn werk naar mijn paard ga en plan daar mijn werk zo veel mogelijk rond. Op maandag ga ik bijvoorbeeld eerst naar mijn paard (van 8 tot half 10) en daarna werken tot een uurtje of 7. Overige dagen werk ik van half 8 tot half 4 en daarna naar stal, dan naar huis, koken en huishouden. Soms nog in de avond een uurtje werken, maar dat ligt er aan hoe druk het is.

Maar ik ben wel 'makkelijk' als ik een dagje niet naar stal kan vanwege werk dan regel ik iets met een stalgenootje of de eigenaar. Ik ga niet kosten wat het kost naar mijn paard, dat gaat gewoon niet altijd gezien mijn werk en reistijd naar stal. En werk moet toch, anders heeft het paard geen eten :+

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie