HvA , wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cchanny

Berichten: 8865
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:02

Bedankt voor de tip !

Ik heb er ook een berichtje ingeplaatst.
Durf die van de Ikea niet te nemen omdat ik een nogal grote laptop heb ..

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:07

Dat kan ik me voorstellen... Bij de wehkamp hebben ze ook eea :j

Cchanny

Berichten: 8865
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 17:09

Was laatst ook in een winkel met het merendeel alleenmaar laptoptassen.

De grootste die ze hadden was inderdaad ook een rugtas, maar daar zou hij net aan inpassen. :=

Laura_Zodine

Berichten: 599
Geregistreerd: 23-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:45

hoi ik meld me ook. Vandaag heb ik me ingeschreven voor bouwkunde.
Ik heb een 21+ toets gedaan en kreeg pas gister de uitslag (een 8 voor natuurkunde *D had ik echt NIET verwacht.. )
Ik ga sowieso naar alle feestjes!! :D met een vriendin van me die begint met toegepaste psychologie.

Peer_hvj
Berichten: 962
Geregistreerd: 23-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:10

Een 8 voor natuurkunde, dat doe je goed! Vond een 6 hoog zat :')

Nog even over die mail. als ik naar email.hva.nl ga om me in te kunnen loggen, kom ik gewoon niet op die site, ik krijg dan deze melding (al meerdere dagen en keren geprobeert):
Error
An unexpected error occurred and your request couldn't be handled.

En daarnaast verwijst ie door naar deze site: https://outlook.com/owa/?wa=wsignin1.0

Hebben jullie daar ook last van?


Al uitgevogelt na 3 weken lopen aankloten xD
ik heb een mailtje waarin staat dat ze mijn cijferlijst van mn vooropleiding niet hebben, maar die heb ik gewoon ingevuld op studielink...?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:20

Je kan mailen naar IT helpdesk.

Ik moet nu naar servicebalie op school. Een probleem die IT niet kan oplossen :roll:

Laura_zodine, wat fijn, gefeliciteerd. Wat is de reden dat je 21+ toets hebt gedaan?

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:51

Heb hoofdstuk 1 van het eerste boek al uit en samengevat :))

Cchanny

Berichten: 8865
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:53

Heb nog geen boeken ontvangen en ook geen lijsjte waar ik ze kan bestellen of iets dergelijks .. :=

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:53

Tjeutje..

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:56

Moonchloe had op de eerste pagina een linkje gezet naar de site van atheneum :) daar kan je het als het goed is vinden. :j

Ja ik ben beetje vroeg, maar dan kan ik me ook eens permitteren dat het er eens bij inschiet. Kom van een deeltijd opleiding dus ben zelfstandig leren gewend :)

Straks andere boeken bekijken :)

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:36

Mijn boeken komen aankomende week binnen, heb er welgeteld 2 nodig voor de komende periode :D
ik ben nog nooit naar zo'n mimagine-ding geweest, meer omdat het mij persoonlijk niet trok..

Nog iemand anders die MIC gaat doen? :)

Damelza

Berichten: 4681
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 21:44

ik :) welke klas zit je?

Cchanny

Berichten: 8865
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:52

Ga er maandag maar even achter aan.
Dat ik nog niks heb ontvangen.

"Helaas" kon ik ook niet eerder bellen omdat ik op vakantie was.

Kallandso
Berichten: 1233
Geregistreerd: 01-02-09
Woonplaats: Achter de duinen

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:19

Leuk dat er hier zoveel mensen SPH gaan doen aan de HvA! Dat heb ik vorig jaar gedaan en ik heb het echt als een onwijs leuke en fijne opleiding ervaren. Ik ga volgend jaar iets anders doen, omdat ik graag naar de universiteit wil, maar mochten jullie vragen hebben over iets, vraag maar!

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:48

Ja, ik heb een vraag. Hoe zien de roosters er ongeveer uit? Elke dag half negen beginnen?

Kallandso
Berichten: 1233
Geregistreerd: 01-02-09
Woonplaats: Achter de duinen

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:06

Dat had ik zeker niet, heb eventjes gekeken maar heb hier zo geen roosters meer liggen van het eerste blok, maar wel een rooster uit februari. Daar zag de week er zo uit:
Maandag: 11.00 - 17.40
Dinsdag: Stage dag (hield voor mij in dat ik om 2 uur op stage moest zijn en daar om kwart voor 5 weer weg was)
Woensdag: 9.20 - 16.50
Donderdag: 8.30 - 15.10
Vrijdag: 8.30 - 11.00

Maar dit wisselde heel sterk per blok, ik was bijvoorbeeld in het eerste blok een dag vrij in de week. Maar het kan ook binnen een blok weer per week wisselen omdat je bepaalde vakken niet een heel blok hebt.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat je een keuzevak moet kiezen, dit vak heb je één blok lang op een avond. Ik had het dan van (ik geloof) half 7 tot half 9, maar er waren er ook die keuzevak hadden tot half 10 's avonds.

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 10:15

Okee, dat is geen probleem. Mijn kinderen hebben elke dag school van 8.30u tot 14.00u en het is wel fijn als ik ze zoveel mogelijk zelf naar school kan brengen.

Halen is niet zo'n probleem, ik heb twee dagen opvang al geregeld, de andere dagen worden dan eventueel buitenschoolse opvang :)

Dank je voor je antwoord! +:)+

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 12:58

Kallandso schreef:
Dat had ik zeker niet, heb eventjes gekeken maar heb hier zo geen roosters meer liggen van het eerste blok, maar wel een rooster uit februari. Daar zag de week er zo uit:
Maandag: 11.00 - 17.40
Dinsdag: Stage dag (hield voor mij in dat ik om 2 uur op stage moest zijn en daar om kwart voor 5 weer weg was)
Woensdag: 9.20 - 16.50
Donderdag: 8.30 - 15.10
Vrijdag: 8.30 - 11.00

Maar dit wisselde heel sterk per blok, ik was bijvoorbeeld in het eerste blok een dag vrij in de week. Maar het kan ook binnen een blok weer per week wisselen omdat je bepaalde vakken niet een heel blok hebt.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat je een keuzevak moet kiezen, dit vak heb je één blok lang op een avond. Ik had het dan van (ik geloof) half 7 tot half 9, maar er waren er ook die keuzevak hadden tot half 10 's avonds.

Aaaaah jaloers! Had je een vast rooster per blok?
Daar kan ik alleen maar van dromen. :+

Bij de tafelbergweg (ergotherapie, fysiotherapie, verpleegkunde en oefentherapie) zijn er geen vaste roosters. Ontzettend wisselend per week. :}

Djini
Berichten: 498
Geregistreerd: 31-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:32

milatje schreef:
Bij de tafelbergweg (ergotherapie, fysiotherapie, verpleegkunde en oefentherapie) zijn er geen vaste roosters. Ontzettend wisselend per week. :}


-O- Heb ik weer hoor... ben al zo'n chaoot :') Zijn de lessen wel een beetje aangesloten, of zitten er veel gaten in het rooster?

Voor de bokkers die nog een laptoptas zoeken; Hier heb ik er een besteld. http://www.tas.nl/damestassen/laptoptassen Hebben er best veel in verschillende maten :j

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:32

Djini schreef:
milatje schreef:
Bij de tafelbergweg (ergotherapie, fysiotherapie, verpleegkunde en oefentherapie) zijn er geen vaste roosters. Ontzettend wisselend per week. :}


-O- Heb ik weer hoor... ben al zo'n chaoot :') Zijn de lessen wel een beetje aangesloten, of zitten er veel gaten in het rooster?

Voor de bokkers die nog een laptoptas zoeken; Hier heb ik er een besteld. http://www.tas.nl/damestassen/laptoptassen Hebben er best veel in verschillende maten :j

Ik zie dat je ergotherapie gaat doen, reken maar op veel gaten in het rooster.
En ik zit vaak toch wel 3 - 4 dagen op de opleiding omdat alles zo verspreid is, in het slechtste geval zelfs 5 dagen.

Roosters zijn al wel bekend, weet niet of je je klas al weet?

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:48

Iemand een idee van de namen van de klassen van sph?

Dan kan ik alvast even de roosters bekijken :))

Handig om al te weten hoe het werkt :')

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:58

De roosters van SPH zijn niet online geloof ik. Iig, ik krijg geen groepen te zien.

Anoniem

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:00

Nee dat programma is verrot. Als je zoekt op Engels Deeltijd vind je bijvoorbeeld niks maar als je direct naar ENDT2 gaat wel... :+

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:08

Ahh op die manier.

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:09

Alles heeft inderdaad een aparte code. :+