Inderdaad een goed voornemen dat dit topic de pagina 100 niet haalt!
Babsiej
Geplaatst: 21-05-12 20:57
Ik lees gewoon weer mee....
Misschien is het handig als iedereen weer even aangeeft waar en wat hij zoekt kan iedereen, dus ook de nieuwe weer mee helpen denken
Zelf was ik 1 september bij mijn nieuwe werkgever begonnen, helaas was het totaal niet naar mn zin, en werd er doodongelukkig van. Nu begin ik 1 juni weer bij een nieuwe werkgever, en tot die tijd heb ik vakantie ( al vanaf 27 april )
Gewoon doorzetten mensen, het kan lang of kort duren maar er komt ook voor jullie een nieuwe baan !!
Ik zoek in utrecht/ijsselstein/nieuwegein (liefst laatste 2) tussen de 20 a 30 uur pw, ik ben grafisch afgestudeerd dus een DTP baan zou ideaal zijn maar die zijn zeer schaars. Nu ben ik een office allrounder, administratief vooral.
ik ben afgestuurd dierwetenschapper, richting diervoeding en diergezondheid. ik zoek een baan in de diervoedersector, liefst richting kwaliteit en beleid. of ander beleid of iets met voortplanting. (ik ben geen sales persoon). sta ook open voor een leuke baan op manege of met kinderen +paarden. waar dat maakt me niet uit, als ik eindelijk vaste baan heb kan ik eindelijk weer uit huis. ben terug bij me ouders na me afstudeerstages in het buitenland en is me in 1.5 tijd nog niet gelukt om iets vast en leuks te vinden.
Ik meld me ook weer! Helaas nog niets passends kunnen vinden.. Afgelopen weekend heerlijk een weekendje weg geweest en me even niet bezig gehouden met vacatures zoeken.. ook wel eens lekker
ik moet over een maand weg. Ben afgestudeerd in de landbouwwetenschappen, op zoek naar marketing/communicatie werk bij landbouwgerelateerde bedrijven, of projectleider/redacteur etc.
blacknorton
Geplaatst: 21-05-12 21:15
NenaC schreef:
ik moet over een maand weg. Ben afgestudeerd in de landbouwwetenschappen, op zoek naar marketing/communicatie werk bij landbouwgerelateerde bedrijven, of projectleider/redacteur etc.
daar ben ik wel wat vacatures van tegen gekomen op jabrapido, denk bij zoekterm agrarisch.
Moet ik werken bij ziggo in de gaten houden voor jullie?
Lolleke
Geplaatst: 21-05-12 21:23
Dan ga ik hier ook maar weer rustig verder
Vandaag even geen puf meer maar morgen gewoon weer solliciteren.
@jans: ja! Ik krijg iedere keer te horen dat ze me niet willen...ik ben net afgestudeerd dus: als ik wat beters vind zijn ze meteen weer kwijt... (denk er zelf toch anders over..ben dan wel even klaar met solliciteren..)
N_B_N
Geplaatst: 21-05-12 21:56
NenaC schreef:
ja idd, wat is er gebeurd? Dan ben je na het hallo zeggen ongeveer gelijk weer weggegaan.... ?
Tsja ze vroegen of ik fulltime of parttime wilde werken, dus ik had verteld dat het eerst ging om fulltime maar dat ik graag parttime wilde gaan werken. ivm met een sollicitatie bij la plache (ja daar ben ik heel eerlijk in) En ik ging op vakantie in de drukste periode. Dus ze hebben me heel vriendelijk de deur gewezen