ik heb deze topic geopend ondat ik wel benieuwt was wat jullie later nog verder willen gaan doen met paarden ik hoor graag jullie antworden

ik zou graag een stal openen waar vrijheidsdressuur word gedaan maar waar je ook kan rijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je een topic (een onderwerp in een forum) wilt plaatsen dan bedenk je eerst binnen welk forum je onderwerp het beste past. Dit kan je doen aan de hand van de omschrijvingen van de forums op de overzichtspagina's van de verschillende tabbladen. Wanneer je bedacht hebt op welk forum je een nieuw onderwerp wilt beginnen, ga je naar dat forum door op die naam te klikken. Daar zie je dan onder en bovenaan de pagina een afbeelding staan met de tekst 'new topic'. Hier klik je op. Je krijgt een scherm te zien waarin je een titel moet opgeven en je je bericht kunt typen. Als je de titel en je bericht hebt getypt, klik je op 'verzenden' waarna je topic op Bokt staat en iedereen kan reageren. Door op 'voorbeeld' te drukken, kan je je topic bekijken zoals het op Bokt komt te staan, en het nog eens doorlezen op bijvoorbeeld spelfouten.
Let bij het plaatsen van een nieuw topic op een aantal dingen:
Zorg dat je geen vraag stelt die al meerdere keren aan de orde is geweest. Gebruik dan eerst de zoekfunctie van Bokt.nl of zoek eerst wat artikelen op de Bokt Wiki.
Zorg dat de titel goed weergeeft wat in je berichtje staat.
Gebruik geen opmaakcodes of emoticons in je titel, die werken niet.
Schrijf normaal Nederlands. 'Me paard', 'een beetjuh' en 'sow werk da nie' zijn daar geen voorbeelden van.
Je topic mag maar in één forum staan. Als je je onderwerp toch op meerdere forums plaatst, zullen deze verwijderd worden.
Lees je bericht nog even na op typ- en spelfouten voor je op verzenden klikt.