Cursus nagel styliste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Cursus nagel styliste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 09:48

Ik overweeg dit te gaan doen. Niet om van te leven, niet om een hele salon op te zetten, gewoon omdat ik het vind om bij mezelf en vrienden te doen.
Wie heeft dit ook gedaan en waar? En wat waren de kosten? Hoeveel tijd moest je erin steken? Hoe beviel het, en doe je er nu nog iets mee?

LadyMadonna

Re: Cursus nagel styliste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 21:39

Geen nagel stylisten op bokt?

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 21:43

ik heb een starters pakket bestelt op : www.nagelkraam.nl , voor Gel nagels. over het algemeen ben ik erg tevreden er over, 1 probleem dat de nagels erg snel afbreken. ik denk dat dat aan de Gel ligt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 22:24

Heb je ook een uv lamp enzo aangeschaft dan?

Tja, als ik op YouTube kijk denk ik, zo moeilijk is het volgens mij niet, maar goed, die cursussen zijn er niet voor niets.

Dus nog steeds op zoek naar mensen die een cursus gedaan hebben ;)

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:34

ja dit is natuurlijk niet echt een cursus, de lamp zat erbij. dat allemaal voor zo'n 50 euro.

de eerste keer dat ik ze bij mezelf gezet had: https://yfrog.com/h740476720j:tw1
ze zien er erg lang uit maar ik had te tips iets te ver op mijn nagel geplakt. :+

Nouja met dit spul heb ik ervaring, met een echte cursus niet :P

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 22:45

Je ziet daar sowieso de tips veel te goed zitten imo

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 22:24

Ik heb volgende week mijn laatste dag les voor gel, acryl en extreme acryl (die laatste volgt zaterdag nog) en ik vind het erg leuk :) Heb ook een kleine salon aan huis en volgende week ga ik een KvK nummer aanvragen en dan op Koninginnedag 'klantenwerving' doen.
Ik zet overigens ook gecertificeerd hairextensions en wil verder in haren én in make up.

Er is alleen geen enkel erkend diploma/certificaat in nagelstylistenland, dus als je het teveel geld vindt (en enkel voor jezelf wilt gebruiken) kun je net zo goed met iemand mee kijken denk ik :)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 16:07

ik ben ook met acryl nagels begonnen, maar krijg niet de kans om verder te leren..
dus ben ik maar gestopt. heb alles van de artikelen die ik gebruik te koop staan.
ik gebruikte het merk ODYSSEY NAIL SYSTEMS

iemand interesse??

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 16:08

heb je ergens een advertentie? ik wil er wel even naar kijken! zit er een blad bij met de stappen die je moet doen? want dat heb ik namelijk nu bij mijn gelnagels en dat vind ik heel fijn werken.

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 11:37

Ik wil ook graag beginnen, maar dan alleen voor mezelf, en misschien vriendinnen ofzo. En dan wel acryl, geen gel. Nu zat ik op ebay te kijken, daar kun je een hoop spullen niet al te duur kopen, maar wat heb ik eigenlijk nodig als ik wil beginnen? Wat hebben jullie allemaal? :)