Presenatie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vezzie

Presenatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 19:18

Ik moet mijn eindwerk binnenkort presenteren, en het gaat over mennen.
Ik heb dus eerst een trailer gemaakt om ze van een onderdeel, dat de dressuur wordt genoemd, een voorproefje te geven en daarna krijgen ze een filmpje te zien. Vind je de trailer spannend? Gaat het helpen om het minder saai te houden?
Geef je mening maar

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:48

Je hebt een mooi filmpje gemaakt zeg, complimenten! +:)+ Ik weet zeker dat je op deze manier de aandacht van je publiek kunt trekken, want in dit filmpje presenteer je de dressuur heel flitsend, en dat is goed! :j

Zelf maak ik ook heel graag filmpjes, dus filmtechnisch zou ik het mooi vinden als je meerdere spannen laat zien ipv 4 keer dezelfde achter elkaar. Ook zou het mooier zijn als je met vertragingen in je filmpje zou werken. Een voorbeeldje, mijn eigen filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=zcz_kiJZqf8

Veel succes met je presentatie! :)

Echwel

Re: Presenatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:44

Hoe fataal kan een kleine fout zijn, ga je er dood aan??dat is fataal

DW_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:45

Super filmpje! :)

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 20:59

hafjelinger schreef:
Je hebt een mooi filmpje gemaakt zeg, complimenten! +:)+ Ik weet zeker dat je op deze manier de aandacht van je publiek kunt trekken, want in dit filmpje presenteer je de dressuur heel flitsend, en dat is goed! :j

Zelf maak ik ook heel graag filmpjes, dus filmtechnisch zou ik het mooi vinden als je meerdere spannen laat zien ipv 4 keer dezelfde achter elkaar. Ook zou het mooier zijn als je met vertragingen in je filmpje zou werken. Een voorbeeldje, mijn eigen filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=zcz_kiJZqf8

Veel succes met je presentatie! :)

Ook jij hebt een super filmpje!!
Dank je!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:03

Echwel schreef:

Ik zag in gedachten al een wagen op zijn kant gaan inderdaad :+

Maar verder wel heel leuk filmpje, als ik al moet mekkeren, is het dat het misschien iets te flitsend is voor de dressuur?
Denk wel dat je hiermee iedereen aan het kijken hebt en dat is de bedoeling.

vezzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 21:13

Echwel schreef:

Het is fataal voor de dressuurproef xD

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:17

Ik zou dan ook iets laten zien dat fout is, daar wacht je namelijk als kijker op als je leest dat een fout fataal kan zijn. Verder ga ik mee in de opmerking om meerdere spannen te gebruiken in plaats van dezelfde in het begin. Verder is het wel leuk gemonteerd, zeker niet te saai!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:26

Erg leuk gemaakt, knap hoor!

Al vind ook ik dat '1 foutje kan al fataal zijn' echt véels te dramatisch :')
Als je dat nou in een filmpje over de marathon zou zeggen........ (al is dat ook nog best overtrokken) maar zou dat hier echt weg laten.

Vind het daarnaast jammer dat vooral in het begin van het filmpje de beelden elkaar zó vlug afwisselen, dat er eigenlijk weinig te zien valt. Helemaal als je het als leek voor het eerst ziet. je ziet een aanspanning, that's it. 2 tellen en dan is het weer weg.

Ik weet niet of je alles zelf wil maken, maar deze zou je ook zeker kunnen laten zien, over de marathon. Echt fantastisch filmpje!
http://vimeo.com/10181894

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:13

AR ---> STW

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 12:05

Ik vind het een leuk filmpje, maar wel erg druk. Het flitst iets te veel voor mijn ogen, voor ik goed en wel gezien heb, wat er te zien valt, flitst het alweer zwart.

En het 'fataal' vind ik idd wel wat dramatisch gesteld, dat ben ik wel met de rest eens.

Ik denk wel dat je met een dergelijke trailer de aandacht kunt trekken. Vergeet alleen niet dat het bij presenteren ook nog gaat om wat je daadwerkelijk zelf verteld, je moet niet je hele boodschap in flimpjes verpakken. Zorg dus dat er na een flitsende start met zo'n filmpje ook wel een flitsende presentatie komt, waarin je goed uit je woorden komt en je een boeiend verhaal te vertellen hebt.

Succes!