[GZ] Vakantiewerk met paarden in Europa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ingrid_V

[GZ] Vakantiewerk met paarden in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 16:25

Omdat er al redelijk veel topics over zijn, maar ik nog niet echt een geschikt adres heb gevonden, komt hier mijn eigen topic :D

Ik ben op zoek naar een leuk vakantiebaantje voor de komende zomer. Het lijkt me erg leuk om aan de slag te gaan op een paardenboerderij in het buitenland, waar lessen worden gegeven en buitenritten worden georganiseerd en waar ik een handje mee kan helpen. Ook fokkerijen zijn welkom.
Ik heb in 2009 op een camping gewerkt waar ik ook dagelijks buitenritten heb begeleid, voor max. 4 personen. De afgelopen zomer heb ik bij kennissen in Frankrijk op een camping geholpen (Nederlandse camping). Hier heb ik geholpen met de verzorging van de paarden, het doorrijden van een aantal paarden en ik ging ook mee met de buitenritten, maar niet als leidster.
Voor de rest geef ik wekelijks ponyrijles aan kinderen tussen de 4 en 12 jaar en ik heb 1,5 jaar op een fokkerij geholpen (verzorging van de veulens + rijden/mennen met pony's).

Ik zit nu in het derde jaar van de opleiding pedagogiek en ik heb ook een jaartje pabo gedaan. Engels en Duits beheers ik redelijk goed, Frans wat minder (dat is echt weggezakt :P) Bij voorkeur zoek ik ene Nederlands bedrijf in het buitenland, maar dit is niet een pré.

Ik heb al veel adressen in Amerika langs zien komen. Dat lijkt me echt ge-wel-dig!<3 maar daar heb ik nu de mogelijkheden nog niet voor. Dat ranch werk lijkt me trouwens wel super, maar ik heb er nog geen ervaring mee. Daarom zoek ik iets binnen Europa waar ik terecht kan :) In mei word ik 20 en ik ben in het bezit van een rijbewijs.
Bedrijven waar equitherapie aan kinderen wordt gegeven zijn ook welkom, aangezien ik na mijn opleiding equitherapie wil gaan studeren.

Liever geen ponykampen ;)

Het gaat om de maanden juli en augustus.

Oh ja... ik kijk dagelijks op Yard and Groom, maar daar heb ik eigenlijk nog niets kunnen vinden...
Laatst bijgewerkt door Ingrid_V op 22-01-12 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Martine

Re: [GZ] Vakantiewerk met paarden in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:26

BRT -> STW

Nadia
Oppermuts

Re: [GZ] Vakantiewerk met paarden in Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 11:41

Dit soort oproepjes kan je plaatsen op de Bokt Markt, bij Diensten en dan bij Vacatures.
Hier een slotje.