Citaat:Ze gaf aan dat ze net teamleider was geworden, en dat dat heel leuk was.
Ze gaf aan dat je geen basissalaris krijgt maar alleen op commissies werkt (30euro per sale) en dat het dus kan voorkomen dat als je maar 1 sale per dag doet je maar 30 euro verdient, er zijn ook genoeg voorbeelden van medewerkers die 1000euro per week pakken.. je wordt namelijk per week uitbetaald.
Zij deed veel door to door, dat was meestal van 1 tot half negen. Zei was dan meestal wel om 9uur aanwezig voor trainingen op het bedrijf..
Haar reiskosten van en naar kantoor werden niet vergoed, en de reiskosten van kantoor naar het veld wel. Dit is dan met eigen vervoer of OV.
Het kan volgens haar wel goed uitpakken maar je moet wel verkopen.. de eerste maand moest er bij haar meer bij dan ze verdiende..
Er zijn genoeg voorbeelden van mensen die goed geld pakken, maar ook mensen die met 3 weken vertrokken zijn.
Is iemand bekend met dergelijke constructies? Als ik er op Google kom ik veel vreemde verhalen tegen, maar ook positieve reacties. Mijn vriend is geen Sales wonder, maar heeft wel ervaring en aanleg om het zo maar te noemen. We hebben een kleine buffer voor de opstartfase, maar kunnen het niet makkelijk dragen als hij maanden achter elkaar niet meer dan 1000 meeneemt naar huis, om het zo te zeggen.
Hij tekent overigens nog niks hoor, vanmiddag hoort hij hoe of wat!