Ik zit ook in Groningen op kamers. Ben tijdens mijn zoektocht op zoek gegaan naar een kamer van minimaal 18 m2 omdat ik wat ruimte wou.
ik heb nu een kamer van 18 m2 in een rijtjeshuis. (grotere kamer was echt zo'n studentenpant wat ik niet wou) Op m'n kamer heb ik m'n bank, salontafel, bijzettafeltje, tv kast, grote boekenkast, klaptafel, kledingkast, kleine ladekast en m'n hoogslaper (aanrader!!) staan. Wij delen het huis met z'n vijven (als het vol is, momenteel met 4) en dat is goed te doen. Vies is het niet, we hebben een schoonmaakrooster en iedereen houd zich daar netjes aan. Ik betaal 330 voor mijn kamer met tuindeur (tuin is wel gemeenschappelijk maar wel ruim). Ik kook iedere avond braaf mijn avondmaal, soms samen met huisgenoten of soms eet je buiten de deur.
Impressie hoe het eruit ziet, inmiddels is koelkast+magnetron naar de keuken en vervangen voor kledingkast http://www.mijnalbum.nl/Album=HJKRJQIR
Laatst bijgewerkt door NogSteedsGek op 23-05-11 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt