Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TinkerTom schreef:ik denk dat nr 3 wel iets vernieuwender is dan de andere opties...
nr 2 is al op de markt dus is niet echt een "uitvinding"
nr 1 vind ik dan een iets "nutteloze" uitvinding waarvan ik niet denk dat het veel gebruikt zal worden...
het is alleen de vraag of nr 3 realistisch is en goed uitvoerbaar is...
S6!
AaronYve schreef:Ik heb nummer 2 gekozen, vind het wel handig dat je het weer kunt laten koelen want dat is juist mijn probleem met die koeldingen.
Inklapbare wieltje op een karretje voor je boodschappen bestaat idd al. Buurvrouw had er eentje
MAAR: door het unieke koelelement in het zakje kun je ten alle tijden je flesje drinken weer koud maken. Je activeert de instant ice-pack (normaal gebruikt voor verstuikingen en dergelijke) door erin te knijpen. Door de chemische reactie veranderd dit in ijs.
LauraMc schreef:Hmm dat is wel balen. Moeten we nog maar even verder brainstormen!
Wil nog wel even zeggen dat de koeler niet alleen het zakje is, maar er zit ook een instant ice-pack in zodat je hem altijd en overal opnieuw kunt koelen!
Dat zie ik nergens staan namelijk..
Edit; ik zie dat het winkelwagentje een inzendig is op een site voor het voortgezet onderwijs. Hierdoor is het nog geen bestaand product dus! Plus dat wij er een soort van buggy van willen maken zodat hij overal mee kan.
AaronYve schreef:LauraMc schreef:Hmm dat is wel balen. Moeten we nog maar even verder brainstormen!
Wil nog wel even zeggen dat de koeler niet alleen het zakje is, maar er zit ook een instant ice-pack in zodat je hem altijd en overal opnieuw kunt koelen!
Dat zie ik nergens staan namelijk..
Edit; ik zie dat het winkelwagentje een inzendig is op een site voor het voortgezet onderwijs. Hierdoor is het nog geen bestaand product dus! Plus dat wij er een soort van buggy van willen maken zodat hij overal mee kan.
Wilde net zeggen die colelrs zijn maar voor enkel uren maar die wat jullie willen ontwikkelen kun je dus opnieuw koelen. Echt ideaal!
Mijn buurvrouw had een karretje die ze vast kon maken in de auto, dus die kun ze er zo inschuiven en weg was ze, maar krijg het idee dat ditniet haalbaar is omdat iedere auto anders is.