Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Er zijn idd pilletjes tegen wagenziekte, daarvoor moet je even naar de apotheek
Citaat:pilletjes helpen bij mij niet
Citaat:Pepermunt
Espoir_ schreef:Worden jullie allemaal zó wagenziek dat je echt gaan spugen? Wat doen je dan als je op vakantie gaan? Want ik ben daar echt panisch voor als iemand ziek wordt. Dan is de bus zeg maar te klein. Ik vraag ook altijd aan de mensen die bij mij in de bus zitten of ze ziek worden en zo ja, dan geef ik ze altijd een pilletje. Anders durf ik er echt niet in!
Espoir_ schreef:Dat zijn witte pilletjes zonde smaak!Dus die kan je gewoon zo wegslikken zonder dat er iets bitters achterblijft in je mond.
Edit: Doordat ze geen smaak hebben, zijn ze niet lekker.
Verder goed eten voordat je de bus in gaat! Als je namelijk een legere maag heb, gaat die sneller draaien en wordt je sneller misselijk.
Edit: Eet genoeg hoor.
Je wordt toch niet misselijk van alleen rechtuit rijden op de snelweg? Maar waarschijnlijk van al die hobbels?
Edit: Niet op de snelweg.
En o ja, ik zou alleen een shirtje aan doen en níet gaan slapen want dan weet je niet waar je naar toe gaat.
Edit: Het is een touringcar
Espoir_ schreef:Worden jullie allemaal zó wagenziek dat je echt gaan spugen? Wat doen je dan als je op vakantie gaan?