Hallo Bokkers!
Momenteel ben ik bezig met mijn Minor Radio, waarvoor ik woensdag 30 maart van 12:05 tot 12:50 een individuele uitzending heb.
Het thema van de uitzending is "Aan mijn kind", ik maak dus eigenlijk een uitzending voor mijn toekomstige kind

Met deze uitzending wil ik dat mijn kind te weten komen wat haar toekomst kan zijn in de paardenwereld. Dus welke kanten ze op kan en ook wat de voor en nadelen zijn.
In deze uitzending laat ik een reportage horen over een hoefsmid en een reportage over een boer die van een melkveehouderij is overgestapt op een pensionstal.
Om mijn uitzending compleet te maken ben ik nog opzoek naar:
1. Iemand die werkt bij een paarden-opleiding, die mij wat meer kan vertellen over de studies die je helpen een toekomst in de paarden te verwezelijken, of de studies ook echt noodzakelijk zijn en hoe het zit met paard gerelateerde studies voor het HBO. (zal ook mailen/bellen naar verschillende paarden-opleidingen als Deurne e.d.)
2. Iemand die een paarden-opleiding studeert of heeft gestudeerd en nu actief werkzaam is in de paardenwereld. En dan het liefst iemand van het niveau HBO.
Dit kan dan zijn in het sportgebied, maar ook medisch enz.
Graag zou ik met deze persoon willen praten over zijn/haar toekomst die mogelijk wordt gemaakt door deze studie, hoe mensen in jouw omgeving de keus van deze studie vonden en hoe je de toekomst van de paardenwereld voor je ziet.
Het liefst zou ik ook iemand in de studio willen ontvangen, zodat we kunnen praten over de mogelijkheden en de reportages kunnen bespreken. Mocht dit niet mogelijk zijn is een kort gesprek aan de telefoon ook mogelijk.
De locatie van de studio is:
Hogeschool van Amsterdam
Singelgrachtgebouw
Rhijnspoorplein 1
1091 GC Amsterdam
Uitzending is op 30 maart van 12:05 tot 12:50
Let op! De uitzending wordt niet live uitgezonden, maar wel opgenomen en dient als beoordeling. Mocht je interesse hebben of mee hebben gedaan dan kan de uitzending altijd worden opgestuurd.
Bokkers, ik hoop dat er iemand is die 30 maart in Amsterdam aanwezig is, of misschien iemand die er om de hoek woont en mij graag wilt helpen door in de studio aanwezig te zijn. Graag trakteer ik dan op een kopje thee of koffie na de uitzending.
Met vriendelijke groet,
Mirjam Jenkins!