Oproep voor paardencoaches, equitherapeuten etc.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Hyperion_

Oproep voor paardencoaches, equitherapeuten etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 00:00

Op de voorpagina stond vrijdag een bericht over het stopzetten van vergoedingen voor paardondersteunde interventies bij kinderen met autisme.

Ik doe een grootschalig onderzoek in Nederland wat te maken heeft met o.a. dit onderwerp. Ik doe het onderzoek in opdracht van de Stichting Aaizoo en in samenwerking met de Nederlandse Stichting Helpen met Paarden Equitherapie.

Doel is de sector in kaart te brengen en een professionaliseringsslag te maken die gaat leiden tot kwaliteitsverbetering en vervolgens vergoeding.

Ik roep iedereen in dit werkveld op de vragenlijst in te vullen. Wie er in geïnteresseerd is kan aan het einde van de vragenlijst aangeven dat men een digitale versie van de rapportage wenst te ontvangen (gereed ongeveer eind mei).

Onder de deelnemers aan dit onderzoek wordt een professionele fotoshoot verloot die zowel zakelijk als privé besteed kan worden.

Hierbij de link naar het onderzoek: http://survey.parantion.nl/?s=d3e776566 ... 2d6a6&a=lF

Het onderzoek sluit op 4 april!

Voor vragen kan er altijd via Pb contact opgenomen worden of mailen naar: onderzoekaaizoo@gmail.com

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 22:10

Reminder!!!!

Iedereen heeft nog tot 4 april as de gelegenheid om dit onderzoek in te vullen!!!

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 14:22

Het onderzoek is gisteren afgesloten.
Iedereen die de moeite heeft genomen, de vragenlijst in te vullen of mensen te attenderen op dit onderzoek: heel hartelijk dank daarvoor!

Met 179 respondenten zijn we erg tevreden!

Joyce_

Re: Oproep voor paardencoaches, equitherapeuten etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:38

Ik ben héél erg geïnteresseerd naar de uitkomsten van dit onderzoek. Kun je mij een pbtje of email ( joyce_ @live.nl maar dan aan elkaar) sturen als de resultaten bekend zijn? :)

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 14:45

Myukii schreef:
Ik ben héél erg geïnteresseerd naar de uitkomsten van dit onderzoek. Kun je mij een pbtje of email ( joyce_ @live.nl maar dan aan elkaar) sturen als de resultaten bekend zijn? :)

Wil je dit verzoek even mailen naar: onderzoekaaizoo@gmail.com

Daar houd ik alle gegevens bij, anders gaan dingen te veel door elkaar lopen en heb je kans dat ik het vergeet.
Mogelijk dat het onderzoek ook nog via Bokt.nl gepubliceerd wordt. Daar ben ik nog over in gesprek.

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:00

Getver, ik heb geen nuttige bijdrage meer kunnen leveren. ik ben ook geinteresseerd. Zit er over na te denken om zelf equitherapie te gaan studeren na mijn SPH studie. Succes met het verwerken van de gegevens, hoop dat het onderzoek tot iets leid!

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 18:13

Ben jij al werkzaam met paardondersteunde interventies? Of wil je dat later oppakken?

maria1991

Re: Oproep voor paardencoaches, equitherapeuten etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:26

Daar ben ik nog niet mee bezig, ben nu nog druk met mijn studie en me bijrijdpaarden. Die cursus komt wel, waarschijnlijk Voltige, want dat schijnt een belangrijke te zijn in de equitherapie.

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 22:24

Okay...nou heel veel succes dan met je plannen.

Maar in dat geval was de vragenlijst invullen voor jou niet van toepassing geweest, omdat dit echt is voor mensen die al werkzaam zijn met paardondersteunde interventies in therapie, coaching of training.