Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het salaris is ook hartstikke prima en zodra jij andere klanten binnen kunt halen of andere werknemers kan aandragen dan gaat je salaris ook nog eens omhoog met 50 cent of 1 euro per uur(wisselt) en dit is onbeperkt. Ik weet niet waar je woont, maar ze vragen je ook naar je reisbereidheid etc. In 't Gooi zijn ze echt pas net begonnen en is het kringetje nog maar heel klein, dus dan kan het wel eens voorkomen dat je iets verder moet reizen, als je dat wil dan. Regio Amersfoort en Utrecht zijn wat uitgebreider en dan is de kans dus ook een stuk groter dat je klanten hebt bij jou in je woonplaats 
Nou in dat geval moet het niet zo'n probleem zijn! RoseK schreef:Ik heb op de site het formulier ingevuld, ben een paar dagen daarna gebeld en heb dinsdag een sollicitatie gesprek. Dan komt er dus inderdaad iemand hierheen, vind het op zich niet zo'n probleem, heb een mooi netjes huisje. Alleen blijf ik het apart vinden, het is toch gewoon privé en gaat ze niks aan hoe je woont.
De reacties van de sites die jij gaf zien er wel goed uit. Er is mij vertelt dat er bij het gesprek gevraagd wordt hoeveel je wilt werken enz., dan zoeken zij een gezin en heb je daar samen een intake.
Ik laat nog wel even weten hoe het bij mij loopt en wat ik er van vond.
Ik heb mezelf vandaag aangemeld dus nog even afwachten wanneer ik er wat van hoor.
) Verder kan je inderdaad zowel vast als flexibel werken, je kan eigenlijk zelf een heel schema samenstellen.