Ik zit in de laatste fase (uitstroom fase) van mijn opleiding.
Ik doe de opleiding verzorgende IG, en ben begonnen met mijn scriptie. Hierbij is het de bedoeling dat ik via de methode Gordon mijn visie schrijf (wenselijk) en hoe het werkelijk gaat in de praktijk. Hieruit komen dan knelpunten, en daar gaat mijn verdere scriptie over. ik vindt zelf hospitalisatie een mooi onderwerp dus ik ben benieuwd wat eruit komt. Goed, nu mijn vraag. Is er iemand die pas een scriptie heeft afgerond (althans via deze methode) die ik zou mogen inzien?
Op school hebben wij ook voorbeeld scripties, maar ik ben pas de week van 8 maart weer op school en wil graag nu verder aan de gang!
Het is niet mijn bedoeling om de scriptie te "kopieren" maar ik vind het fijn om te zien hoe anderen het doen/gedaan hebben. Dus ik hoop reactie te krijgen dat ik weer verder kan met mijn eigen scriptie
Edit: Ik werk in de ouderenzorg en heb dus een scriptie over verzorgings-verpleeghuis. Welke richting je scriptie is maakt voor mij niet uit
Gaat mij niet om de inhoudelijke informatie maar om de lay-out vooral.. en om even op ideeen te komen voor de gordon methode.Alvast bedankt!
Groetjes Romy