nu ik een weekje herfstvakantie heb gehad heb ik nagedacht over hoe en wat ik nou eigenlijk écht zou willen (zal voor mij altijd een raadsel blijven ben ik bang
, maar goed )..Ik weet wel zeker dat de zorg echt iets voor mij is en waar ik ook mijn toekomst in zie, maar welke richting weet ik totaal nog niet..
Nu doe ik dus de ouderen/gehandicapten zorg. In Februari beginnen we pas met de stages en dat duurt mij eigenlijk al veel te lang. Ik wil aan de slag. De schoolbanken heb ik onderhand echt wel gezien en ik vind persoonlijk dat je in de praktijk toch altijd meer leert.
Nu zit ik dus te twijfelen of ik niet beter BBL kan gaan doen. Nou wil ik graag de voor- en nadelen horen over de BBL opleiding MMZ.. Wat kom je allemaal tegen op je werk? Wat zijn je werkzaamheden (voor de 1e jaars). De salaris hoeft zeker geen vetpot te zijn, maar krijg je wel normaal uitbetaald?? Heb je nog (genoeg) vrije tijd? Heb namelijk 2 paarden te rijden dagelijks.
Wat vind je zo leuk aan de opleiding/ je werk als MMZ-er? Wat vind je evt niet leuk aan je werk?
Ik hoop dat er bokkers zijn die dezelfde opleiding doen of al werkzaam zijn en mij kunnen vertellen over hun ervaringen. Waar kun je wel en niet solliciteren bij de BBL? (jeugdzorg spreekt mij namelijk ook aan, of psychologie)
Ik vind het allemaal echt heel erg moeilijk.. Ik ben nu 20, en ik baal er een beetje van dat ik totaal nog niet weet welke richting ik op wil, of welke richting ik echt leuk zou vinden...
Iemand die mij eventueel kan helpen??
.