Het klinkt misschien een rare titel en dat is het eigelijk ook.
Ik weet niet of het hier goed staat, volgens mij wel.
En ik weet ook niet of dit wel toegestaan is, Volgens mij ook wel...
Voorwoord:
Ik zit in mijn examen jaar.
Ik heb naar eigen keuze een presentatie gemaakt, In deze presentatie leek het me leuk om wat "levende" ervaringen er bij te roepen.
Dit hoeft uiteraard niet persee in het topic, maar mag ook via pb als dat genoodzaakt is.
Waar zoek ik?
Ik zoek mensen, die mij in de minimale details kunnen beschrijven wat hun voor ervaringen (misschien vroeger, of nu nog steeds.) hebben meegemaakt met Verdovende drugsmiddelen! Geen dingen voor feestjes etc. (Aangezien het onderwerp dan veel te groot voor mij wordt, houd ik het bij verdovend.)
Het mag dan zeker een eigen ervaring zijn, maar het mag uiteraard ook van iemand anders zijn. Kennissen e.d, als je hier uiteraard toestemming voor hebt en de desbetreffende persoon daar dus mee instemt om dit openbaar (of dus via pb) te zetten.
Ook zou ik het interresant vinden om van mensen hun verhaal te horen die bijvoorbeeld Psygoloog zijn en mij dus meer kunnen vertelllen wat verdovende drugs inhoudt.
Dus;
-Heb jij enigzins ervaring met verdovende drugsmiddelen
-Als het niet over jou gaat, toestemming van desbetreffende persoon hebt
-Ben je een psygoloog o.i.d en weet je gewoon meer van dit onderwerp af, en heb je het gevoel dat je mij er wat over kunt vertellen...?
Laat dan wat van je horen
Ik ben benieuwd! Mvg, [Giolli].
. Aanklikken en dan instructies volgen
Dat heb ik dan bij alcohol.