Gezocht een NAAM

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nicolet90

Gezocht een NAAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 18:14

omdat ik vandaag al weer een nieuwe lens heb gekocht en ik steeds meer foto's ga maken, wordt het toch maar eens tijd voor een naam (omdat ik ook van plan ben een site te gaan maken).

Ik dacht zelf dat het misschien wel leuk was om iets met mn naam te doen, of ook totaal iets anders.

ik had zelf al bedacht:
NS-fotografie
of NiceShots (zit ook weer NS in)

ps: mijn foto's zijn nu nog te zien op http://www.oypo.nl/nicolet-s

ik maak foto's van vooral paarden, maar ook honden/katten/personen/natuur etc

Naborah

Re: Gezocht een NAAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:41

Ik ben ook opzoek naar een naam :Y)

Hmm... NiceShots klinkt wel grappig, maar misschien iets té.

NS is natuurlijk ook van de trein (om het zo maar te zeggen), pas daar dus mee op met het kiezen van je naam.

Is NicShots misschien iets, of in die richting zegmaar?
Ik denk nog even verder :)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:21

Ook ik ben op zoek naar een naam! [als iemand nog iets weet met SL,, hoor ik het graag!]

NiceShots vind ik niet zo.. Ook denk ik dat je erg op moet passen met de afkorting NS. Ik reis vaak met de trein en ik link niet zulke goede dingen aan de naam NS. :P

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:23

Initialen en dan fotografie erachter word heel veel gebruikt merk ik! :) een fotografie naam is altijd erg lastig! maar toch vind ik een naam + achternaam toch altijd het mooiste staan! maar dat is natuurlijk mijn mening! :)

mocht je iets anders willen dan zou ik heel veel research gaan doen als je een paar leuke ideeën hebt qua namen, neem nou nu bijv. NiceShots typ het in op google en het stikt ervan! zo kunnen mensen je moeilijk onderscheiden van de rest! :)

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:25

Ik heb ook wel nagedacht over mijn voornaam + achternaam, maar vaak wordt mijn achternaam verkeerd geschreven.. Vandaar dat ik liever geen achternaam erbij wil.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:37

Wellicht dat je iets anders met je letters kunt. Ik zat ook met MH, wat er al meerdere keren bestaat, en mijn achternaam wordt ook altijd verkeerd geschreven, dus dat vond ik ook geen goed idee.
Maar mijn ouders hebben mij 11 A's in mijn complete naam gegeven, vandaar dat ik mijn bedrijf 11A Fotografie heb genoemd. Okey, je moet wel 10 keer in een week uitleggen waar het voor staat en dat het niet je huisnummer is, maar mensen onthouden het wel, omdat het anders is.
Misschien dat je zo een beetje kunt spelen. Misschien kom je nog wel tot leuke ontdekkingen wat je met de letters van je namen kunt doen als je ze allemaal op aparte papiertjes zet en gaat husselen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 21:04

[FK] > [STW]