stomme school - stomme klas;.

Moderators: Hanmar, Mondy, Giolli, Mjetterd, Dani, Sica, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bnalover

stomme school - stomme klas;.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 17:50

Hoii

Ben sinds 1 september veranderd van school -
Heb dyscalculi en ik moest naar een lagere richting dan de gewone middelbare school -
Ik heb 2 jaar op sint paulus gezeten, echt een fantastische school !
en heb verschrikkelijke heimwee voor die school.
Ik moest veranderen.. Ik zit nu op een erg strenge school - en daar mag je bijna niets !!
Je krijgt meteen -2 punten als je een vraag hebt waarvan het antwoord in je cursus staat
Je hebt meteen 0 als je boek op je bank blijft liggen ( bij frans - maakt niet uit of dat boek open of dicht ligt )
en je mag niet op elkaar schoten zitten .. - niet dat ik dat doe ;) - Maar kom nou, dat ik toch allemaal verschrikkelijk
streng? Op sint paulus konden de leerkrachten eens lachen - op deze school , pff daar kennen ze dat woord zelfs niet !!
De klas zelf is ook niet echt super ;. Mijn naam is greet, en dan is er een meisje, die haar zit voor te stellen en dan zegt ze ;
En dit, dit is Geert( daarmee bedoelt ze mij!) Ze heeft dit al zovaak gezegd dat het beetje iritand begint te worden - en onlangs zei er een meisje tegen mij :stomme slet! Mongolen kop - gelukkig niet na elkaar..
Al ook is dit allemaal voor de grap, ik vind die grapjes niet meer grappig, het doet me allemaal denken aan vroeger
ik werd vroeger ook redelijk hard gepest vanwege dyscalculi ( moeite met rekenen/wiskunde) en ik wil zo momenten
geen 2x meemaken -
Ik wil niet echt naar de leerkrachten stappen, want, tjaah, anders is het ook al meteen ruzie in de klas -
Weten jullie soms een betere manier om dit op te lossen? ben zo praatjes echt beu - heb al mezelf al vaak in slaap gehuild hiervoor..

X Me.

Almeetje

Re: stomme school - stomme klas;.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:26

Kan je niet van school veranderen?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:13

JH > STW

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:44

Met je ouders er over nadenken om van school te veranderen? Er zal in de buurt vast wel meer scholen te vinden zijn.. en anders desnoods met de bus oid. Want dit kan zo niet, ik denk niet dat je dit oplost gemakkelijk eigenlijk. Op een school waar ze zo doen, daar moet je bij passen en als je er niet in past, wordt het toch nooit wat..

bnalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 19:46

Almeetje schreef:
Kan je niet van school veranderen?

ik deed eerst 2 jaar in sint paulus,
dat was algemeen sucendair onderwijs met beetje meer ondersteuning, daarmee bedoel ik, dat ze trager werken bv. voor wiskunde.
En ik doe nu technisch onderwijs,
en ik ken niet veel andere scholen in de buurt die technisch doen, of wel ja, maar dat zijn dan vakken die ik niet echt leuk vind; bevoorbeeld, om etalage ontwerper te worden - ..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie